30 Eylül 2009 Çarşamba

Ben Geldim…


Bu kaçıncı gece uykusuz bilemiyorum

Yada bu kaçıncı sigara…

Bir hayal alemindeyim bu aralar

Öyle yaşayıp gidiyorum

Sen varmışın gibi


Hayatımdaymışın gibi

Benim anımsayamadığım o geçmişimizde olduğu gibi

Yaşayıp gidiyorum.

Bizim şarkılarımızı dinliyorum

Bizim fotoğraflarımıza bakıyorum.

Bizi birbirine çok yakıştırıp mutlu oluyorum.

Gerçekte mutlu muyum bende bilmiyorum sevdiğim.


Sevdiğim olmaktan çıkıp sevgilim olmanı diliyorum.

Hatta sana haksızlık edip

Öyleymişin gibi davranıyorum

Dedim ya bir hayal aleminde yaşıyorum.

Bizim mutlu olduğumuz bir alemde.

Masallarda kalmak istemiyorum,masal olmak istemiyorum.

Yazık edermişiz gibi geliyor bize…


Sonra oturup bizim üzerimize planlar yapıyorum,

Gidilecek yerler,geziler,turlar

Kah Midyata gidiyoruz,kah Karadeniz’den çıkıyoruz…

Elini sımsıkı tutmak istiyorum

Bırakamasın bir daha beni diye…

Tereddütlerimiz ,amalarımız ,ya sonralarımız olmasın istiyorum…

Sensiz geçen her saniye boşa geçiyormuş gibi

Seni göremediğim her gün haybeden yaşanmış gibi

Seni öyle çok özlüyorum ki…

Bu kalp bu bedene sığmaz oldu artık sevdiğim…


Ama işte içimde bir yerde bir can kırığı var ki sorma

Kemirip duruyor beni

Hayal diyor bunlar,bir bulutun üzerindesin ve düşmek üzeresin diyor

Düşünce acı nasıl olur tadacaksın diyor

Daha o derken beni hıçkırık tutuyor

Yokluğun beni öldürüyor be sevdiğim…

Ölüm demişken,hastalığımı bile unuttum bu aralar,

Kontrollerimi,ilaçlarımı her şeyi kendimi bile unuttum

Ama ölme isteğim yok artık

Yaşama isteğim de yok

Bir sana isteğim var

Bir seni hergün bir öncekinden daha çok sevebilme isteğim var…


Gözlerini görmek istiyorum

Aynı eskisi gibi

Bana o deli deli bakan gözlerini görmek istiyorum

Beni sevdiğini haykıran gözlerini…


Kurallarım,yasaklarım yok artık

Sırlarım,gizlerim yok artık

Her şey açık bende artık

Sen iste şehrin en büyük meydanında haykırayım sevgimi

Zaten sığmıyor artık bu bedene sevgim


Biliyorum senin için çok zor

Aklın gene yanacak canın diyor sana

Engeller koyuyor önüne seni korumak için

Sakın diyor ,dur diyor,Yapma diyor sana

Ama sen kalbini dinle sevdiğim

Hala orada içerlerde bir yerlerde benden bir şey varsa

Ne olur onu dinle sevdiğim

Çünkü bu kez ‘BEN’ geldim!!!



Hadi tut elimi ne olur....

4 yorum:

öykü dedi ki...

Umarım hakettıgın mutlulugu yakalarsın artık seker kız..
cagrıların karsılıksız kalmasın dılerım

Başak BAŞOL dedi ki...

Öyküm,

Sağol canım ama bugün öyle bir karamsarlık var ki içimde...İnan hiç umudum kalmadı.En kötüsüde böyle ne olacağını bilmeden beklemek...İçim daralıyor bugün...:(

Sevgiyle Kal...

öykü dedi ki...

dılerım bu saatlerde ıcındekı o sıkıntı bulutları dagılmıstır..
dha ıyısındır umuyorum..
sevgılerımle.

Başak BAŞOL dedi ki...

Keşke Öykücüm keşke....Ama eskisinden de kötüyüm....:(

SAYAÇ

Sitenizesayac.com