25 Ekim 2009 Pazar

Küçük Bir Aşk Masalı III


Günler birbirini kovalıyor,zaman onların aleyhine işliyordu.Artık ofiste herkes onları konuşuyor,Beyza kulağına gelen dedikoduları ısrarla yalanlıyor.Hatta hastalıklı bir şekilde daha konusu açılmadan biz sadece arkadaşız diyordu.İçinde bir yerlerde deli gibi ilişkisini meşrulaştırma arzusu ,dışarıdaysa teyzesinden gelecek tepkinin korkusu vardı.Ve bu korku tüm arzularını bastırıyordu.

Bir gün Beyza işyerinde çalışan başka bir arkadaşı olan Şemsi ile birlikte Bursa’ya iş gezisine çıktı.Yolda ondan bundan konuşmaya başladılar.Şemsi bir yolunu bulup konuyu şirkette ki ofis aşklarına getirdiğinde Beyza’nın kalbi sıkıştı.İçinden ne olur sormasın yalan söylemek istemiyorum diyorum diye dua etsede,Şemsi onu köşeye sıkıştırdı.Dedikodu,ardı arkası yok dedi Beyza,yalan dedi ama ikna edemedi.Ateş olmayan yerden duman tütmez dedi Şemsi.İyice köşeye sıkışmıştı Beyza.Birden bire Erkan’ın bana öyle bir ilgisi var ama benim yok deyiverdi yüzünde sinsi bir gülümsemeyle.Ama az sonra Şemsi’nin söyleyecekleri onu ölesiye mutsuz edecek,ilişkisi üzerine düşünmeye itecek,içinde fırtınalar koparacak,hatta kendini yapayalnız hissedecekti.

Şemsi Beyza’ya bakıp ‘Olmasın zaten dedi! Olsa da gönül eğlendirdiğini düşünürdüm,sana da yakıştıramazdım .Sen büyüksün Erkan’dan.Hiç düşündün mü bu ilişki nereye gider?Varsayalım iş ciddiye bindi,Erkan’ın ailesi seni gelin diye kabul eder mi?Onlar etse senin ailen eder mi? Düşün bir kere olacakları dedi. O yüzden senin ilgin olmasın Erkan’a,onun kisi de geçer zaten,genç delikanlı olur böyle şeyler dedi….

Beyza’nın kalbine oklar saplandı.Beyza’yı vurdular o dakika.Beyza bitti o saniye.Beyza’nın ruhu bedenden ayrıldı,ruhu orada Eskihisar Arabalı vapur iskelesinde kaldı,geriye bedeni döndü sanki…

İstedi ki geçmişi hiç olmasın,daha önce yaşadıkları,sadece Erkan olmuş olsun hayatında.Doğru muydu Şemsi’nin söyledikleri.Gerçekten yarın Erkan elinden tutsa kalan hayatım senindir dese bir anda cehenneme mi dönecekti hayatları.İstemez miydi onu Erkan’ın ailesi.Kim isterdi ki oğlundan büyük gelin adayını.?Demek insanlar uzaktan gönül eğlencesi olarak görüyorlardı ilişkilerini,acaba gerçekten Erkan için bu ilişki böyle miydi?Gelip geçici bir şey,öyle ya daha çok gençti…

Keyfi kaçtı Beyza’nın.Zaten kimseye güvenmemeye programlanmış kalbi şimdi Erkan’ı sorgulamaktaydı.Geri dönüpte yalnız kaldığında aradı sevdiğini üstün körü anlattı.Şemsiyle aralarında geçen konuşmayı.Erkan tek taraflı Beyza’yı sevdiği yalanını duyunca bozulur gibi oldu ama Beyza şirinlikler yaptı sevdiğine.Unuttu gitti Erkan.Zaten Erkan kimsenin ne düşündüğünü umursamayacak kadar aşıktı.Beyza’nın dudaklarından ‘Öl’ çıksa belki ölecekti de…Gözden kaçırdığı tek şey vardı ki o da Beyza’nın umursadıklarıydı….

O günden sonra Beyza hep uzakta kaldı izledi,ölçtü biçti…Dışarda olduklarında hep uzaktan izledi Erkan’ı.Bir arkadaşları vardı ,Meral.Delinin teki,Beyza’nın departmanında çalışıyordu.Kimsenin pek umursamadığı biri.Beyza kardeşi gibi severdi onu,o yüzden yanından hiç ayırmazdı.Erkan da severdi Meral’i.Buluşmalarının çoğunda Meral’de yanlarında olurdu,böylece yakalanma risklerini de yok etmiş oluyordu ki bu tabii ki Beyza’nın fikriydi.

Beyza üçü bir araya geldiğinde,uzakta kalır Meralle Erkan’ı izlerdi.Nasıl da anlaşırlardı o ikisi.Kıskanmazdı da tuhaf.Düşünürdü uzun uzun,Meral’in daha çok ortak yanı var Erkan’la ,o zaman neden ben? Derdi içinden.Ne buldu ben de acaba ,gerçekten seviyor mu beni diye içinden geçirildi hep.

Gitgide düşünceleri yalnızlaştırmaya başladı Beyza’yı.Erkansa kendi aşkından gözleri kör Beyza’nın yaşadıklarından,içinde kopan fırtınalardan bi haberdi.Şimdi onlar bir ilişki içine sıkışmış iki aşıktı.Biri ötekinin aşkından pervane,öyle ki gözleri Beyza’da ki değişiklikleri göremeyecek kadar kör,diğeri deli gibi sevildiği halde şüpheler içinde,korkularına yenik,düşünceler içersinde…Daha yukarılarda birileri ise ‘Aşk korkaklar için değildir’ demekte…

11 yorum:

öykü dedi ki...

Beyza ne yazık kı dolu dizgin kendısını uzmeye koşuyor.

Başak BAŞOL dedi ki...

Öykü'm

Günaydın....(tekrar)Sonu istediğimiz gibi olmasa da güzel bitecek bu hikayenin.Hem kimbilir belki sonu istediğimiz gibi de biter!!!

Ama şimdilik önce Erkan'ı üzecek sonrada kendisini...

İyi Pazarlar...

öykü dedi ki...

Insallah mutlu bıtsın
tum yuregımle dılıyorum bunu Beyza ıcın.

papatya dedi ki...

Mutlu son ile bitsin lutfen.Tum Beyza´lar ve Erkan´lar icin...Sevgiyle kal.

Başak BAŞOL dedi ki...

Papatyacım,

Bende öyle diliyorum,hemde hepinizden fazla ama nasıl bitecek inan bilmiyorum.

Beyza ve Erkan yaşıyor bense sadece yazıyorum.Her şey onların elinde...

Sevgiyle Kal...

kamikaze dedi ki...

canımmm yüreğine sağlık.çokk güzel bir aşk hikayesi.umarım mutlu sonla biter:(

absalom dedi ki...

şahsen bu şemsiyi odunla döverim ben.
kafatasını kırarım.

heryerde var bu şemsilerden zaten.
şemsisiz bi hayat istiyorum.

Başak BAŞOL dedi ki...

Absalomcum,

Bence biz Beyzayı dövelim...Ne diye inanıyor başkasının lafına.Güvenmesi gereken tek şey kendi aşkı ve Erkanın aşkı...

Kafasız bu kız ben diyeyim :))))

Sevgiyle Kal...

absalom dedi ki...

yok yok...
kafasız demeyelim...
dövmeyelim beyzayı.

sonra tanıdık biri çıkar ayıp olur :))))

Başak BAŞOL dedi ki...

Absalomcum,

Bilirsin bi laf vardır'Dost acı söyler ' O yüzden asıl tanıdıksa dövelim!!!ki bir daha yapmasın.Dövelim ki aklı başına gelsin kızımızın.:)))Yani şu kadarını söyleyeyim;hikayenin yazarı olarak ben bile kılım hatuna!!!

Ah bu Beyza ahhh yaktı beni!!!:)))

Sevgiyle Kalasın...

Ahmet Koyutürk dedi ki...

"Gitgide düşünceleri yalnızlaştırmaya başladı Beyza’yı.Erkansa kendi aşkından gözleri kör Beyza’nın yaşadıklarından,içinde kopan fırtınalardan bi haberdi.Şimdi onlar bir ilişki içine sıkışmış iki aşıktı.Biri ötekinin aşkından pervane,öyle ki gözleri Beyza’da ki değişiklikleri göremeyecek kadar kör,diğeri deli gibi sevildiği halde şüpheler içinde,korkularına yenik,düşünceler içersinde…"

Son paylaşımınızda yorum yazın demiştiniz, simdi buraya yazdığım yorumu görünce kendi kendime ;'bula bula burayı mı buldun arkadaş' dediğinizi düşünüp gülümsedim. Umarım sizde üç yıl onceye döndüğünüzde gülümsemişsinizdir. Umarım!

SAYAÇ

Sitenizesayac.com