30 Kasım 2009 Pazartesi

Işık ve Umut


Rabbim sana binlerce kere teşekkür ederim…İstediğim bir küçücük ışık,bir küçücük umuttu.Ve sen bana o umudu ,o ışığı verdin.

Ben pervanen ateşi görür görmez,sevindim.Bayram yerleri kururdu içimde.Küçük çocuklar gibi kahkahalar attım sokaklarda.Kilometrelerce yürüdüm,Rabbim sana şükürler olsun diye diye ve ne acı ki bile bile aslında sevincimin boş olduğunu…

Gene de şükür ediyorum sana,nefes aldırdın bana.Uyudum bir geceliğine de olsa ,hayaller kurarak,yasaklamadan kendime kurduğum hayalleri.Rüyalarımda doya doya kokladım ,bastım bağrıma kahramanımı,sabah veda edeceğimi bilsem de hasret giderdim misal aleminde sevdiğimle…Ellerimin değemediği fotoğrafları kucakladım koynumda uyuttum,sabahına ayrılacağımı bile bile ama gene de seve seve…

Ve şimdi diz çöktüm gene yalvarıyorum sana.Çıktığım yol ,benim yolum mu?Eğer dersen bana sabret ben yılmam beklerim,eğer pişmem içinse bu ateş ,ben ateşin kalbine hiç korkmam ilerlerim.Ama bana de ki yolun yol,ateşin ateştir…Yan ey kulum!!!

5 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Başağımmm, çok sevindim cümlelerinin kelebek mutluluğuna... Gönül ister ki her cümlenin içinde böyle güzel kıpırtılar, böyle güzel gülücükler olsun. Unutma tatlım, Allah sevdiği kulunu denermiş ama denek olup olmamak da bizim elimizde, ayırt etmemiz için akıl vermiş... Sana acı veren herşeyden kurtulman, sadece mutlulukla yaşaman dileğindeyim :) öpüyorum...
NOT: bu arada doğum günü olan bendim... yaşlandım :(

Başak BAŞOL dedi ki...

Bedardemcim,

İyi dileklerin için teşekkür ederim.Dakikalardır salaklığıma gülüyorum.Aşktan işte !!!Böyle oluyorum ben...:)))

Canım sen ancak yaş alırsın yaşlanman olası değil...Seviyorum seni çok...

Sevgiyle Kal..

absalom dedi ki...

:))
başak...

yine tenbelim bugünler de okuyamıyorum çok fazla amma velakin...
bu okumadığım yazılarını okumayacağım anlamına gelmes.

sefindim :))

aşık başak daha bi sevimli oluyo sanki diyo arkadaşlar :)))))

Başak BAŞOL dedi ki...

Absolomcum,

Tembelliğinin farkındayım,hala bana yazacağını vaad ettiğin yazıdan ses yok.

Ayrıca sana kesinlikle katılıyorum,aşıkken daha bir sevimli oluyorum ama bir de karşılığı olsa gör bak bülbül gibi nasıl şakıyacam buradan...Mutluluk sarhoşu olmak istiyorum beeeeeen..:)

Sevgiyle Kal..

öykü dedi ki...

umarım bu sayfa artık hep mutluluk satırlarına sahip olur

SAYAÇ

Sitenizesayac.com