12 Kasım 2009 Perşembe

Revizyon :)


Evet…Bu gün çok eski bir arkadaşım (benim nerdeyse 2 misli olan bir arkadaşım)bir zamanlar benden korktuğunu söyledi.Şaşırdım,yarın kadarım neyimden korktun dediğimde de ‘O senin görünen kısmın bir de senden bir o kadar yerin altında var’ dedi.

Dedi ve kendime getirdi.Bu kız toparlanmaya karar verdi.Bana arkadaşı olarak bile zerre kadar değer vermeyen biri için üzülmenin bana bir şey katmayacağına karar verdim.Anılarımı ise henüz nereye koymam gerektiğine karar vermedim.Ben maalesef karşımdaki kadar insafsız ve acımasız davranamıyorum.Biri benim için değerliyse onu birden bire yerden yere vuramıyorum.Hatalıysam af dilemeyi biliyorum.Neyse konu bu değil.

İşte normale dönme reçetesi;

  1. Beyini sürekli yor.Seni üzecek şeyleri tekrar tekrar düşünmesine izin verme.Yani sürekli bir şey yap.
  2. Seni mutlu eden şeylerden uzaklaşma !Bazıları sana acını bile anımsatsa onları yaparken mutlu oluyorsan devam et!
  3. Yaşanılmışlık olan her yere bir kez de yalnız yada birileriyle git.Özel hiçbir yer hiçbir şey kalmasın.Bu bir filmi iki kez izlemek anlamına da gelse yap bunu!
  4. Sakın saçlarını kestirme !!!(Bu özellikle benim için ,bunu milyon kez yaptım ve milyon kez pişman oldum)Belki rengini değiştirmek iyi bir fikir olabilir.Bu konuda herkesden fikir istiyorum!!!
  5. Hareket et!Kalabalıklara karış,sırf yürümekte olsa,kendini yoracak şeyler yap!Yeni insanlarla tanış!
  6. Umutsuzluğa sakın kapılma…Dua et!!!
  7. Yapacak hiç bir şey bulamadığın zamanlarda kitap oku…
  8. Yeni hayatın için otur beklentilerini yaz ve bunlar ciddi şeyler olsun…Unutma hayattan ne istediğini bilmezsen,onun getirdiklerine razı olmak zorunda kalırsın.
  9. Aynanın karşısına geç ve hala ne kadar güzel/yakışıklı bir insan olduğunu gör ve bunun için şükret!
  10. Sık sık kendinden kötü durumda olanları aklına getir ve sahip olduklarından ötürü şükret!
  11. Herşeyin başının önce sağlık olduğunu sakın unutma! (Bu özellikle benim için ;her akıttığım gözyaşının ömrümü tüketmekte olduğunu fark etsem iyi olur)
  12. Bol bol gülümse ve sakın hayatı erteleme!!!Çünkü kimse ama kimse sana bugünü bir kez daha yaşatamaz…

Tüm reçeteyi uyguladığın halde hala içinden sana insan olarak bile değer vermeyen biri için ağlamak geliyorsa,Ağla!!!Ama bunu aynanın karşısında yap ki gözlerin sana gerçeği göstersin,ellerin kontrolü ele geçirip sana kendine gelmen için bir tokat indirsin!!!

Yarın yeni hayatımın ilk günü…Herşeyin yolunda gitmesi için dua edeceğim ve sizlerden destek bekleyeceğim.Biliyorum zorlandığım anlar olacak.Ama içimden bir ses kış sonunda size ilk baharı benim müjdeleyeceğimi söylemekte…

Sevgiyle Kalın…

6 yorum:

öykü dedi ki...

O kadar guzel maddelerle yenı bı adıma hazırlamıssın kı kendını

bu yoldan basarılı cıkacagına emınım
yanındayım
sana guvenıyorum cunku adım adım bılınclı geldın bu nnoktaya ne ıstedıgını nelerı gerıde bırakman gerektıgını bılıyorsun.. Hersey ıyı olacak ınanıyorum
Not;boyle donemler saclar ıcın tehlıkelıdır
sacına dokunma derım
sevgılerımle

Başak BAŞOL dedi ki...

Öyküm,

Yanımda olacağını biliyorum.Çok teşekkür ederim sana...Hep yanımda kal e mi?

Sevgiyle Kal..

Not:Saçlar konusundaki yorum için ayrıca teşekkür ederim...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Senin içindeki sesi yerim ben :) keşke içinden hep aynı sesler çıksa!!! sen kendini bu tür olumlamalara açık tuutuğun sürece ilkbaharı yaşarsın hayatım.. biz de senin baharından sebepleniriz :) öpüyorum, sevgimle...
NOT: saçımı renkten renge, boydan boya değiştirdim ama içim hep aynı...

Başak BAŞOL dedi ki...

Bedardemcim,,

Valla keşke elimde olsa hepinize baharları taşısam.Hergün çiçekler açtırsam hayatınızda.Öyle mutluluğa boğmazdım ama hergün birazcık...Yoksa mutluluğunda kıymeti kalmaz...:)))

Sevgiyle Kal...

papatya dedi ki...

Umarim aldigin kararlarla mutlu gunler seninle olur.Sen bunu fazlasiyla hakediyorsun.
Saclarina kesinlikle dokunma derim.En guzel gunler seninle olsun.Sevgiyle kal canim...

Adsız dedi ki...

bu yazın bana da iyi geldi, doğruları ne kadar iyi anlatmışsın..

anılar da herşey gibi ait olduğu yeri bulur sonunda, kendini yorma.
bu güzel bir başlangıç, kimsenin bozmasına izin verme.
her ihtiyacın olduğunda yanındayım sevgili kuzen..

SAYAÇ

Sitenizesayac.com