7 Kasım 2009 Cumartesi

Sessiz Gemi Son-Aşk Suçlusu


Bazen hayatta en güvendiğiniz insanlar,sizi en çok acıtacak olanlar olabilir…


Bunun kalan hayatım boyunca senin için yazacağım en son yazı olmasını temenni ediyorum.

Elimde fotoğrafların saatlerdir öyle şaşkın şaşkın hala olanlara inanmaz bakıyorum onlara.İçimde bir yer seni öyle çok sevmiş öyle çok benimsemiş ki avaz avaz bağıran öfkemi duymazdan geliyor.

Sen öyle bir şeydin ki benim için;aşktan öte,sevgiden önce,adalettin sen,dosttun,güvendin.Doğruluğun ta kendisiydin.Saftın.Kaybolduğumda kutup yıldızım,hastalandığımda ilacım,ağladığımda neşe kaynağımdın.Temizdin sen,süt kadar beyaz,kar kadar temiz.Ama şimdi kan lekesi var o bembeyaz karın üzerinde.Artık saf değil,artık güvenilir değil,artık o benim kayıtsız şartsız güvendiğim tek insan değilsin SEN.

Bu yazıyı o yüzden yazıyorum işte,düne ve bugüne dair içimde kalan her şeyi sana söylemek için,bembeyaz başka bir sayfa için.İçinde sadece ben olan bir sayfa,içinde sen olmayan bir sayfa…Lekesiz,ter temiz…

Geçmiş;

Hep suçladın beni,ben kabullendikçe olan biteni daha da üstüme geldin.Ama şimdi ayna olacağım sana,aynı kendime olduğum gibi.Evet ben cesur değildim,masaya yumruğumu vurup,aşkımın peşinden gidemedim.Seni de yaktım,kendimi de …Aşk uğruna ölemedim..Ama ya sen…

Bekledim,günlerce gecelerce bekledim.Dün gibi aklımda,hani hep unutmuş olmamdan yakınırdın ya anımsıyorum şimdi,her şey çok berrak.Tam bizim odaya giden yol üzerinde,mutfağın az ilersinde ‘Bizi yan yana bile görmek istemiyorlar ,uzak dur benden,bitti bu iş’dedim…Ve bekledim…Bizim aşkımız buna yenilmez,saçmalama demeni,bir gece ansızın evimin kapısını çalıp bana sımsıkı sarılmanı bekledim.Seni seviyorum,böyle bitmez,buluruz bir çare demeni bekledim.Bir erkek gibi davranmanı bekledim…Sense kendi aşkının acısından,kendini kaybettin,soğuk kanlılığını kaybettin,beni kaybettin…Acın azalsın,nefret aşkını körertsin diye hayali sevgililer yarattım kendime…Ne çok hazır mışın meğer benden nefret etmeye,beni yerden yere vurmaya…

Aynanın bu tarafından bakınca aslında hayali bir sevgilisi olan ben değilmişim küçüğüm.Senin bir hayali sevgilin varmış,çok sevmişin onu ama gerçek olması için,senin olması için hiç mücadele etmemişin.Onu korkularıyla,acılarıyla hep yalnız bırakmışın sen.Suçlamak kolay gelmiş,bir büyük nefret büyütmüşün içinde,kırık küçük bir aşkın yanı sıra…

Bugün..

Hatırlarsın sana demiştim ben;Kalbinde bana yer yoksa sakın bir daha bana dokunma diye.Sakın demiştim,öldürürüm demiştim,hem seni hem kendimi…Olmaz demiştin ,bir daha olmaz…!Ben seni bugün öldürmek istedim sevdiğim,ben bugün kendimi öldürdüm küçüğüm…Senin anlık mutlulukların uğruna bende öldün sevdiğim!!!

Biliyordun,adın kadar emindin,kalbimde aşk varken hayır diyemezdim ben sana.Biliyordun adın kadar emindin,beni ne kadar acıtacağını,beni ölüp ölüp dirilteceğini…

Oysa ne kadar mutluydum,bilmeden senin tek gecelik sevgili oynunun başrolünü oynarken.İçimde baharlar açmıştı ellerim avuçlarındayken.Halbuki erken açan çiçekler gibiydim,sonu çaresiz ölüme açan çiçekler gibi.

Hak etmedim ben bunu,ben oynamadım kimsenin aşkıyla.Varken yok olmadım,yokken var!!Ben seni bir kere acıttım,bin kere değil…Ben seni acıtırken kendimde yanmaktaydım.Sense ateşin kıyısında benimle ısınmaktasın…

Hala inanasım gelmiyor,SEN BU OLAMAZSIN!!!

Şimdi bu şehirde bir yerde rahat rahat uyumaktasın,hatta belki eserinden mutluluk duymaktasın.İçin rahat,gönlün ferah…Belki derinlerde bir yerlerde ufak bir sızı duymakta ama umursamamaktasın…Yok sen bu olamazsın…!!!

Gelecek…

Daha fazlasını yazmak isterdim,ama yazamadım küçüğüm…Seni ben Allah’a havale ettim.Bundan sonrası mı?

Yarın sabah uyandığımda bembeyaz bir sayfam olacak,güvendiğim kimse olmasa da.Hayata yeniden başlayacağım,bu kez bana çok acı verselerde sana dair anılarımı unutmayacağım.Bir daha acıtamasınlar diye beni.Belki hayatımda ilk kez birine ait eşyaları tek tek toplayıp evimden çıkaracağım,fotoğraflarını yırtıp atacağım.Ama intikam planları yapmayacağım.

Hayat akıp gidecek,benden izlerini silecek.Sen el olup gideceksin benden…Bense öyle durup bakacağım ardından,belki bir kaç damla yaş akacak,o gece senin göremediğin yaşlar gibi sessizce..Ama yıkılmayacağım…Dimdik duracağım gene,bundan önce durduğum gibi.Gene hepinizi korkutan o güçlü kadın olacağım,taş keseceğim,duvar olacağım,bir kez daha kimse gelip te yıkıp geçemesin diye…Belki birkaç haberini alacağım,alacaksın…Ama boynum öne eğilmeyecek,içim rahat başım dik olacak,peki ya sen sevdiğim???

Ve biliyorum,bir gün o gelecek.Hiç korkmayacak benden,güçlü olacak beni taşıyabilecek kadar güçlü,sevgime layık olabilecek kadar insan.Aradığı bir son değil ,mutlu bir başlangıç olan biri….Canım deyip canımı yakmayacak biri…

Senin için içim elvermiyor kötü bir şey dilemek…Kendin gibi biriyle mutlu ol.Son dileğim tek duam;kimse ben gibi yakamasın canını yani kimse benim gibi sevmesin seni,kimseyi sevme beni sevdiğin gibi…

Küçüğüm,sevdiğim ve sevgilim;Elveda…


Not:Bu gün o en zor anda kilometrelerce ötede de olsa el verip nefes almamı sağlayan can dostum 'Uykusuz'a binlerce teşekkür ederim...

10 yorum:

absalom dedi ki...

"Yarın sabah uyandığımda bembeyaz bir sayfam olacak,güvendiğim kimse olmasa da.Hayata yeniden başlayacağım "

yani 8 kasım pazar...

başak ben tahmin ediyorum demiştim.
bu yazıya yorum yapamam.
bi yazı yazabilirim belki bununla ilgili.

Başak BAŞOL dedi ki...

Absalom,

Yazarsan çok sevinirim,belki herşeye uzaktan bakmamı sağlar.Çünkü ya Erkanın gözünden ya Beyzanın gözünden yazabildim ancak...Yazmanı bekleyeceğim..

Sevgiyle Kal

Sevgi Küçük dedi ki...

bir saniye neler oluyor yaaa?ben kendi derdime dalıp olayların epey gerisinde kalmışım ama yazın çok içime oturdu! nasıl üzmüşler böyle seni. :(
resmen içime oturdu!

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgiciğim,

Bu kez benimde söyleyecek çok fazla sözüm yok.İyiyim deyip yalan da söylemek gelmiyor içimden...Ama iyi olacağım,herşey iyi olacak.Umudumu öldüremediler henüz.Ölen sadece benim...

Sevgiyle Kal...

öykü dedi ki...

Insanlar bıseylerı yasar ..
Sonuna gelınce cok agır bedeller öder
bu bedellerı oderken de cok acı ceker
Cok zor olsada bu
en guzel yanı nedır bılıyor musun Basakcım
gerceklerı gormek
Hanı o gozboyandıgı donemlerde kendını aldattıgın
onun senın gozunu boyadıgı seyler sıyrılmıs
gerceklerle yuzyuze gelmıssındır
canın yansada bılırsın
daha otesı yok
gercklerlesın
ve gececek..
bı sure sonra acın dınecek
su an bu kadar ıncındıgın ıcın cok uzgunum..
ama bılıyorum kı bu asamadan sonra artık eskısınden daha ıyı olacaksın
senı ve sevgını kulllanan bu ınsandan uzaklastıkca yaraların ıyılesecek
yuzunun bı an once gulmesını dılıyorum sevgıler yolluorum sana

kamikaze dedi ki...

canım başakcım,inan ne diyeceğimi bilemiorum.içim burkularak,ben olsam ne yapardım diye düşünerek okuudm.İnan senin kadar güçlü olamazdım.sen çok güçlüsün.bunu da atlatacaksın.sevgilerimi yolluyorum.takibindeyim.

UykusuZ dedi ki...

aferin!
her zaman arkandayım

Adsız dedi ki...

Hak etmedim ben bunu,ben oynamadım kimsenin aşkıyla.Varken yok olmadım,yokken var!! ????????????????????????

Başak BAŞOL dedi ki...

Anlamadığın neresi isimsiz...?

Başak BAŞOL dedi ki...

Buraya ismini yazmaya cesareti ve hatta yüzü olmayan sevgili isimsiz okurum;

Aslında bir özürü bile bana çok gören sana cevap yazmamam gerekir ama büyük olan benim ya o sebepten büyüklük bende kalsın;anlatayım...

Ben senin gibi varken yok yokken var olmadım! derken geçmişte yaşanan bizim aşkımız boyunca varken hep vardım ,ayrıldım ve yok oldum ! Hatta çok uzun bir süre boyunca görünmezdim.Kimsenin duygularını bile bile onunla oyun oynamadım.Yarın sabah bırakacağım bir eli hiç tutmadım,benim olmadığını düşündüğüm hiç bir göğse baş koymadım...Kimseyi küçük düşürücü bir şekilde incitmedim ve Allah'a bin şükür ki hiç bir hatamı bile bile bir başkasının canını yaktığımı göre göre tekrarlamadım.

Umarım şimdi senin açıktır.Benim için bundan sonra hiç ismi olmayacak isimsiz...

SAYAÇ

Sitenizesayac.com