22 Aralık 2009 Salı

İki Kardeş;Nefret ve Aşk

Ben çok şanslı bir insanım çünkü hayatımda bir çok defa aşık oldum.Bunu bir şans olarak görüyorum çünkü çevrem de bir kere bile aşık olamamış insanlar var.

Aşk;insanoğluna hediye olarak mı yoksa ceza olarak mı bahşedildiği belli olmayan o muhteşem duygu.Bütün olumsuzlukları olumlu yapan ,tüm sorunları bir an da unutturan,insanın kimyasını ,fiziğini,bedenini top yekün bir değişikliğe sokabilecek kadar kuvvetli olan o duygu…Aşıksanız dünyanın en mutlu,dünyanın en güzel/yakışıklı ,dünyanın en sorunsuz insanı sizsinizdir.Elbette karşılığı varsa duygularınızın.Çünkü eğer yoksa bu kez dünyanın en çilekeş insanı sizsinizdir.Velhasıl tehlikeli duygudur aşk,insanı ya süründürür ya güldürür.

Ve her insan da ki tepkimeleri farklıdır aşkın,tabii sevilene de bağlıdır bu.Ortaya bazen aşkın şiddetine bağlı olarak seviyeli çiftler çıkar,bazen dengeli çiftler yada temkinli ..Veya kavgacı,huzursuz,gizemli…Uzar gider bu liste.Çünkü her insan da farklı durur aşk.Bir elbise gibidir adeta,giyene göre değişir görünüşü…Ama uçlarda severseniz birini…

İşte o zaman vücudunuzun her hücresi isyan eder size de duymazsınız.Ateştir gitmekte olduğunuz,kaçmak yerine koşarsınız.Artık çaresizsinizdir.Dönüşü yoktur çünkü bu yolun.Hele birde karşınızda ki de uçlarda sevmişse sizi…Artık sizin aşkınızın rengi, siyah, tadı acı,rüzgarı poyraz,sokağı çıkmazdır.Ne yapsanız kar etmez,ne bir arada ne de ayrı kalabilirsiniz.Araya yılları,yolları,başka insanları koyarsınız da bilirsiniz ne vakit karşılaşsa gene gözleriniz başlar bıraktığınız yerden.Tutsak gibisinizdir birbirinize ,ne kadar uzağa giderseniz gidin ,tekrar ona döner gelirsiniz,bir tek onun kollarında diner tüm öfkeniz..

Suçlarsınız böyle anlarda onu.Sanki tüm acılarınızın,acizliğinizin sebebi o’dur ve işte tam da o an hissedersiniz o duygunun varlığını ,hissedersiniz de inanmazsınız.Yakıştıramazsınız uzunca bir süre kendinize,olabilir mi dersiniz ve sonunda anlarsınız.Nefret’tir bu!!!

Uçlarda sevenlerin son durağı,aşkın ikiz kardeşi nefrettir bu kez kalpten hissettiğiniz.Üstelik aşk kadar koyudur rengi,aşk kadar acıdır ,serttir ve çıkmazdır sokakları.

Şimdi artık iki ikiz kardeş fısıldar dururlar kulağına senin.Artık öldüresiye seviyorsundur sevileni ve ne acı ki o da bir süredir seviyordur öldürmek için seni…Kendi parmaklarınla daldırıp göğsüne çıkarmak istersin kalbini yerinden,istersin ki avucunda atsın onun kalbi ve bilirsin hiç acımaz da canın yaparken bunu.Ama bildiğin başka bir şey daha vardır ki çıkardığın o kalp kendi kalbinden başkasının ki değildir!!!


6 yorum:

öykü dedi ki...

Hayatımda hıc hıssetmedıgım bı duygu oldu nefret..
Çok cıddı uzuntuler yaratan ınsanlara bıle kırıldım ıncındım
ama nefret etmedım
bu duyguyu tanımıyorum

UykusuZ dedi ki...

benim hayattan öğrendiğim, uç duyguları mümkün olduğunca törpülemektir Başakçım. Nefret iyi bişi değil, ancak bahsettiğin durumdaki duygu da nefret değil zaten, çok sevmekten ve elde edememekten mütevellit kızgınlıkla oluşmuş isteriklik.
Nefret ise af kabul etmez, hakikaten yoketmek istersin karşındakini. Oysa senin bahsettiğin durumdaki kişi, altından girip üstünden çıksa eminim bi süre sonra affeder buyuk bir aşkla baglanırsın gene
Tabii bu benim düşüncem.

Başak BAŞOL dedi ki...

Öykü'm ,

Umarım hayatına hiç girmez bu duygu.Normal duygularla sev,sevil...

Sevgiyle Kal...

Başak BAŞOL dedi ki...

Uykusuzcum,

Yani şu yorumların var ya ;bundan sonra ben ne yazacağımı sana bildireyim sen baştan yorumla böylece asıl yazmam gerekeni öğreneyim.Ama burada yanıldığın bir şey var ;ben anlatırken her iki tarafında birbirine aynı hisleri taşıdığını söyledim.Yani bu durumda bunlar salak bir araya gelseler mutlu olacaklar ama tüketmek ve tükenmek daha çok mu hoşlarına gidiyor.

???

UykusuZ dedi ki...

yok mutlu olmıcaklar, didişip duracaklar, hayatlarını zindan edicekler birbirlerine

Başak BAŞOL dedi ki...

Uykusuzum,

İşte bu konu da tamamen katılıyorum sana! Ne vakit yanyana getirse hayat onları gene üzecaklerdir birbirlerini.Ama işte her zaman hayat söz dinlemez ki...

Bu arada umarım iyisindir...Özletme çok kendini...

Sevgiyle KAL

SAYAÇ

Sitenizesayac.com