27 Nisan 2010 Salı

Gene Frankfurt Gene Özlem...


Gene Frankfurttayım.
Gene çok özledim daha şimdiden herşeyi.
Birde başım ağrıyor ki sormayın...
Kendimi Türkçe sözlü müzikler dinleyerek teselli ediyorum.
Daha iki koca gün var memleket solumaya...
Neyse ki bu sefer şimdilik su bulmuş durumdayım.
Yorgunum,içim hüzün dolu...

Yengeç burcu işte saksısını değiştirdin mi solan çiçekler gibi yer değiştirdi mi hemen depresyona giriveriyor.

Aslında sırf o da değil...
Şiir yüreklim ,'adam'ı iki haftadır göremiyorum...
Çok özledim...
Şimdi diyorum burada olsa yanımda,elimi uzatsam dokunsam tenine,aynı havayı solusam,az rüzgar esse kokusu dolsa burnuma...

Bu ülke değişimleri bana hiç iyi gelmiyor benden söylemesi...
Birde sabah Gümüş gideceğimi anlamış gibi öyle naz etti ki bana...
Yatakta başını omzuma patisini yanağıma yaslayıp öylecene uyudu...
Onu da çok özledim ...

Özledim işte ...
Çok
Özledim...

6 yorum:

öykü dedi ki...

Saglıkla dön:)
sevgılerımle.

UykusuZ dedi ki...

ne zaman dönceeen, vaktin varsa bana Adidas clima serisi tshirt ve şort allll Medium.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Ben de seni :(

Adsız dedi ki...

Allah işlerini rastgetirsin.. sağlıcakla gel, bekleyenlerin var unutma :)

Sazan dedi ki...

Memleketten uzak olan bir başka yengeçten sevgile sana... Anın tadını çıkar...

Adsız dedi ki...

Sağlıkla dönmeni dilerim canımmm.her şey güzel gönlün gibi olsun.öpüyorumm.

SAYAÇ

Sitenizesayac.com