27 Haziran 2010 Pazar

31+1 İyi ki Doğdum...


31+1'im bugün ...
Ve 0' dan bu yana yanımda olan ,
Beni hiç yanıltmayan,omzunda ağladığım, Kahkahalarımla kulaklarını çınlattığım,sarhoş olup başını şişirdiğim,aklıma koyduğumu yapacağım deyip başına bela açtıklarıma tüm deliliklerime tahammül eden o en güzel insanlara ,dostlarıma,
Ana yarıma,iki güzel kardeşim;kuzenlerime,canım abime,yanımda olamasalarda mesafelere karşı dost kalan çocukluk arkadaşlarıma

Hayatımın güzel ve deli kadınları Burcu ve Pembe 'me

kilometrelerce
öteden başka bir dilde iyi dileklerini yollayan yol arkadaşlarıma,tüm
aşklarıma gönülden teşekkür ederim...Beni ben yapan sizlersiniz!İyi ki varsınız...

Anneciğim ve babacığım;küçük kızınız 31 oldu !Hala asi,hala deli...

Keşke yanımda olabilseydiniz...

Hepinizi çok seviyorum ...

Ayşe Başak Başol

20 yorum:

aysema dedi ki...

Sevdiklerinle daha nice güzellikleri kutlaman dileğiyle... İyi ki doğdun.

absalom dedi ki...

başakkkkkkk :))

şahane bi yıl geçirmeni diliyorum.
fötödaki sensen şayet saç rengine bayıldım.

mum.

:))

Adsız dedi ki...

Canımmm doğum günün kutlu olsun.Sevdiklerinle sağlıklıı,mutlu,huzurlu upuuuuzun neşe içinde yıllar geçirmeni dilerim.her zaman güzel kalbin gibi güzel olaylar ve insanlarla karşılaştırsın rabbim.

seni çoooook seviyorum:)

öykü dedi ki...

Nıce mutlu yaslara Sevgılı Başak ..
Iyı kı dogdun..
Guzel bı omur dılıyorum..
Gonlunce saglıkla
sevgıyle butunlesen..

beenmaya dedi ki...

sen bitti mi sandın daha dur 40 gün 40 gece kutlayacağız :)))

Kolyekolik dedi ki...

Bayılırım ben doğum günlerine.. en özel olduğun 2 günden biri bence.. Umarım süper bi gün geçirmişsindir, tıpkı bundan sonra geçireceğin günler gibi :) kutlu,mutlu olsun..

KIRMIZI SAÇLI ACEMİ YAZAR dedi ki...

mutluluk hep seninle olsun...

UykusuZ dedi ki...

yavrucum, sağlıklı mutlu uzun yıllar dilerim senin için, doğumgünün kutlu olsun gönlün hep neşeyle dolsun

Sazan dedi ki...

Nice nice huzurlu, sağlıklı, mutlu yılların olsun canımcım. Niye uğramıyosun sen bana bakiim? Yengeçleri çok seviyorum ben... Çok mutlu ol, gönlünden her geçen gerçek olsun...

Yengeç Sazan...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

biz de seni çok seviyoruz.. çok....

Başak BAŞOL dedi ki...

Aysemacığım,

Çok teşekkür ederim,hep birlikte inşAllah...

Başak BAŞOL dedi ki...

Absaloooom,

Teşekkür ederim canım ,evet o kız benim :)))) Hiç 31 demezsin bana değil mi???:):))))

Sevgiyle Kal

Başak BAŞOL dedi ki...

Kamikaze,

Sağol birtanem!Hepimizi inşAllah!!!

Başak BAŞOL dedi ki...

Öykücüğüm,

Teşekkür ederim canım...Herkese güzel bir ömür nasip etsin Allah!

Başak BAŞOL dedi ki...

Mayam,

ay yeterin gari !Beni bu kadarı kesti,ama seneye rica edecem 300'ün biri gelsin bari :))))

Öpüldün...

Başak BAŞOL dedi ki...

Kırmızı saçlı acemi yazar;

Mutluluklar hepimizle olsun!!!Hep olsun...Teşekkürler...

Başak BAŞOL dedi ki...

Kolyekolik,sağol canım,çok teşekkür ederim.Hep birlikte ve hep mutlu olalım e mi?

Başak BAŞOL dedi ki...

Uykusuzum,

Canım,bir yaş daha aldırdın bana hadi hayırlısı...Keşke kilo gibi yaşları da verebilseydik..:))

Seviyom seni...

Başak BAŞOL dedi ki...

Canım sazanım,

Güzel insan,çok sağol...Uğrayacağım söz !!! Bu aralar kardeşimi evermekle meşgulüm kusuruma bakılmasın,okusamda yorumlayamıyorum biline...

Öpüldün...

Başak BAŞOL dedi ki...

Ve hayatımın deli kadını...

Sen bana en büyük hediyesin.!!! Bunu bil...ve hep böyle kal,böyle deli,bööyle asi,böyle neşeli...

Seni çoook seviyorm...

SAYAÇ

Sitenizesayac.com