20 Temmuz 2010 Salı

YARDIM -ÖNEMLİ!!!


BAŞAK HN,

4 YAŞINDAKİ KIZ ÇOCUGUM BUNDAN 3 AY ÖNCE LÖSEMİ HASTALIGINA YAKALANDI .ŞU AN BU AMANSIZ HASTALIĞI ANKARA ONKOLOJİ HASTANESİNDE TEDAVİSİNİ GÖRMEKTEDİR.BU HASTALIK ÇOK PAHALI VE MASRAFLI BİR HASTALIKTIR.BÜTCEMİNDE KISITLI OLMASINDAN DOLAYI SİZDEN KIZIM İÇİN HEM MANEVİ HEMDE MADDİ YARDIMLARINIZIN BİR UMUT OLMASINI TEMENNİ EDERİM.YARDIM ETMEK İSTERSENİZ AŞAGIDA HESAP NUMARALARIMI BULABİLİRSİNİZ.


MERZİFON HALK BANKASI

MERZİFON ŞUBESİ

ŞUBE KODU : 301

HESAP NO : 01004577

HESAP İSMİ : MURAT ŞAHİN

YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞK


Bu maili bu sabah uzun yıllardır çalıştığım bir firmanın satın alma sorumlusu olan beyefendiden aldım.İçim sızladı.Yani her gün bilgisayarlarımıza düşen gerçekliğinden şüphelendiğimiz maillerden biri kesinlikle değil.Hal böyle olunca gönül zenginliğini bildiğim siz dostlarımla paylaşmak istedim.Açıkcası Murat beyden izin de istemedim çünkü belki de utanır izin vermezdi.Bana yolladığı maili bile nasıl güçlükle yazdığını ama bir tarafta evladının sağlığının ağır geldiğini hissedebildim.

Şu an bu sayfayı okuyorsanız eğer lütfen öylesine okuyup geçmeyin.2 dakikanızı ayırın 4 yaşında bir kız çocuğunuz olduğunu ve lösemiyle mücadele ettiğini hayel edin.Çaresizliği hissedin ve hayatımda ilk kez böyle bir şey istiyorum ki ,sizin için küçücükte olsa elinizden gelen minik yardımlarınızı esirgemeyin.Çünkü o minicik yardımlar birleşirse belki de hayal edebileceğimizden daha fazla işe yarar...

Lütfen duyarsız kalmayalım!!!

Şimdiden herkese teşekkür ederim...


7 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

benim güzel yüreklim... hemen elimden geleni yapmaya çalışacağım, merak etme... Allah acil şifalar versin minik kelebeğe :(

beenmaya dedi ki...

acil şifalar diliyorum canım benim ve de elimden geldiğince;

http://beenmaya.blogspot.com/2010/07/bir-umut-olmak.html

elif-kayra dedi ki...

merhaba hayat parçası bloğunda gördüm ve sayfanızı ziyeret ediyorum,
acil şifalar diliyorum,
4 yaşında tam oyun zamanında böyle bir hastalık ile mücadele etmek eminimki çok zordur.

bizimde bir katkımız olsun diyerek yardımda bulunucam , inşallah herkez duyarlı olurda o minik melek biran önce atlatır.

haykırış dedi ki...

Sayın Başak Başol,
Cumartesi günü kısmet olursa ev halkı olarak yavruyu ziyarete gideceğiz. Sizi canı gönülden kutluyorum sağolasınız.
Sevgi ve saygılarımla

sufi dedi ki...

Kısa bir zaman sonra ilgiliye yardımlarımız gidecek inşaallah.Bu duyarlı davranışın için teşekkürler sana. sevgilerimle.

nox dedi ki...

Sevgili Haykırış,

Cumartesi günü ziyaret edebilirseniz bizim içinde Eylül'e moral verin ve ziyaretinizi izlenimlerinizi paylaşın ki kızımıza yardım etmek isteyen ama içinde küçükde olsa "acaba" şüphesi olanların yardımlarını ulaştırmasını sağlayıp kızımızın en azından maddi sıkıntısına bir nebze merhem olunmasına katkı sağlarsanız sevinirim...

Allah acil şifalar versin kızımıza

DeliRapunzel dedi ki...

içimizde en ufak bir acaba olmayacaktır, ama bilesinki içimizde biryerler eylül için acıyacaktır. buyüzden de elimizin yettiğince uzanmaktır üzerimize düşen, sende bu kalp bu yürek olduktan sonra eylüller korkmasın... insana yaşamayı sevdiren başak tanesini yaşamda sevsin ve ona hep gülsün...
öperim.

SAYAÇ

Sitenizesayac.com