16 Ağustos 2008 Cumartesi

Ne Güzel Güldün O Akşam Bana…

Bu kez daha önce yapmadığım bir şey yapıp,var olana ,yanımda olduğu için çok mutlu olduğum o benim için eşsiz ama aslında herkes için sıradan olan adama yazacağım.Özlediğinize,ulaşılamayana yazmak her zaman daha kolaydır.Çünkü bir özlem vardır ortada,ve kalpte ki o buruk acı kendiliğinden yazdırır adama…Ama bu kez yanımda olana,elini tutabildiğim,gözlerinin içine bakabildiğim ,birlikte zaman geçirebildiğim O adam gibi adama yazacağım.

Evet canım ;belki de kızacaksın ama bu satırlar sana;

Aslında sadece varlığın üzerine bir düşünceyle başladı yazma fikri.Çünkü belki özlediğimden,çok fazla yoğundu beynimden geçenler ve bu kadar yoğunsa duygular yazılmalı ve paylaşılmalıydı.Sonuçta bu mektup sahibine,yani sana…

Var olduğun için ,yanımda olduğun için,hayatının en azından bir kısmını benimle paylaşmaya değer bulduğun için çok teşekkür ederim.Ellerin hep o kadar sıcak ve şevkat dolu olduğu için,daima sabırlı ve anlayışlı olmayı başardığın için,benim tüm boş vesveselerime gülümsemeyi başardığın için,en zor anlarımda varlığını hissettirdiğin için teşekkür ederim.

Beni hayata ve hala düzgün insanların varlığına tekrar inandırdığın için,savaşacak gücü aşıladığın için,her sabah ilk aklıma gelen şey olduğun için,seni kıskanmamdan zevk alıp eğlenebildiğin için,gözlerimin içine bakabildiğin için,bir yerde oturduğumuz zaman elini omzuma attığın için,bana yiyecek diet bir şeyler bulma çaban için,durmadan alıp verdiğim kilolarla dalga geçtiğin için,her aldığın şeyi bana mankenlik yapıp gösterdiğin için çok teşekkür ederim.

Kızını bu kadar çok sevdiğin için ,artık ölmüşte olsa bilmeden babamla barışmamı sağladığın için,varlığın bana huzur verdiği için,tam bir geveze olan benim tüm konuşmalarımı dinlediğin için ve her şeyden ötesi o içimi aydınlatan muhteşem gülümseyişin için sana çok teşekkür ederim.

Evet sevgilim,kedileri sevmemen,aşırı titiz olman,sabahları beni geç kalacağız diye strese sokman,camda ki kedileri severken yakaladığında kaydığın fırçalar,pişirdiğim kahveyle dalga geçmen,evden çıkarken milyon kez etrafı kontrol etmen,yaptığın ütü ayinleri,detaycılığın,iş kolikliğin,bazen tuhaf bir şekilde umursamaz birine dönüşmen,illede kendi yastığım diye tutturman beni sadece gülümsetiyor.Çünkü o neşeli anlarında ki tek bir gülümsemen içimi yaz güneşi gibi ısıtıveriyor.Çünkü sanırım bir insanı sevmek ;bütünüyle sevebilmeyi gerektiriyor ve sanırım ben seni seviyorum sevgilim.



19 Nisan gecesi Emre Aydın konserine gitmeme sebep olduğu için ve o konsere gelip benle karşılaşmadığı için bana bir şans vermeye gerek bile duymadığın için ve dolayısıyla seninle tanışmama sebep olduğu için sahibine mektuplarda onlarca mektubu olan SA’ya ve o gece o konseri verdiği için Emre Aydın’a bu satırlarda teşekkür etmeyi borç bilirim…


Sevgiyle Kalın…

1 yorum:

Ahmet Koyutürk dedi ki...

Ne güzel bir teşekkür sebebi; "Kızını bu kadar çok sevdiğin için ,artık ölmüşte olsa bilmeden babamla barışmamı sağladığın için..."

SAYAÇ

Sitenizesayac.com