19 Ağustos 2009 Çarşamba

Hastane ,Tedavi,Şiir Vs....


Eve yeni girdim.Bugünün bittiğine ben bile hala inanamıyorum.Hangisinden başlayayım anlatmaya bilmiyorum ama açıkcası yazacak takatım da pek yok.

Önce hastane;tedavimi olamadım, bu gidişle kanserden erken teşhise rağmen öleceğim ...Nedenine gelince randevum saat 1'deydi ve oradan bir müşteriye gitmeyi planladığım için arabaya malzemeleri yüklemeyi denedim.Denemez olaydım.Çünkü bu gayet ağır olan takımları indirip kaldırırken bir başka problemim olan polipimi yerinden kıpırdattım ve bu seferde ondan ötürü kanama geçirdim.Tabii o haldeyken tedavi yerine sevgili doktorumdan fırça yedim.Şimdi bana polip ne ola ki diye soracaksınız ;bir tür kitle.Kendi haline bırakıldıklarında en kötü türü %49 oranla rahim kanserine dönüşüyormuş.Yani sizin anlayacağınız onuda bir ara minik bir operasyonla aldırmak zorundayım.30 yaşında böyleysem artık 50'imde benden ne olur hiç bilmiyorum...

Kızdım kendime aslında bugün.Belki hepimizin günde bin kere tekrar ettiği gibi 'Bu hayat böyle geçmez,ne olacak benim bu halim 'dedim.Doktorumun dediği gibi yaşamak istiyorsam hayatımı kökünden değiştirmeliyim.Ama nasıl????

Herkese iyi dileklerinden ötürü binlerce teşekkür.Bu aralar beni hayata yegane bağlayan şey sizsiniz.Sabahları neşe için bir doz Öykü,öğlen yemek öncesi Uykusuz,aralarda Bedardem ve gece yatmadan evvel muhakkak Petit Prince .Düşünmeye ihtiyaç duyulduğunda Erkan,değişik yerler hakkında bilgi edinmek için yada gülümsemek için Tarkan.Tabii Verago ve Papatya'yı da unutmamalı...Hepinizi çok ama çok seviyorum...

Bugün bir de Erkan bana süpriz yaptı.Bloğunda yayınladığı Tuval isimli şiirin bir bölümünün bana Sahibine Mektuplar'ı çağrıştırdığını söyledim.O'da bana tam da öyle olduğunu yani sırf benim bloğum için şiir yazdığını söyledi.Kendisine çook teşekkür ediyorum.Bu bloğum için yazılan ikinci şiir...Bir ömür boyu saklayacağım.Hatta belki Sahibine Mektuplar'da sabit bir yere koyarım.Şiiri sizlerle de paylaşmak istedim.İşte Erkan'dan Tuval I;

Tuval

Hayat simsiyah bir tuval
Beyaz bilinenin aksine
Kırmızı hüzünlerimizin rengi
Siyah tuval üzerinde

Öngürülemez bir gelecek
Kırmızı bir düşman
Bilinmeyenin rengi karanlık
Hayat simsiyah bir tuval

Bizler birer ressam
Kendi yalnızlığımızda
Elimizde birer fırça
Boyanmakta tuvaller

Fırçamızın ucu kızıl
Kan kırmızı damlayan
Siyah bir tuval hayat
Kırmızılar hüzünlerimiz


Sevgiyle Kalın...

15 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili Başak
sağlığın yaşla ilgisi yok, kendine haksızlık ediyorsun.. hasta olup tedavi imkanı bulamayan çok insan da var.. biraz daha olumlu düşün, inşallah bu sorun tamamen düzelecek..
"hayat böyle geçmez" derken zaman çabucak geçmiş oluyor.. ben de bunu yaşıyorum. elimden geldiğinden fazlası için uğraşmıyorum artık, böyle daha huzurluyum..
benim adımı da andığın için teşekkürler :) gönlü zengin kuzen.
sevgilerimle..

Yazmak Keyiftir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
öykü dedi ki...

GUzel Insan
Umutsuzluk yok
Polıp belırlenmıs ve tedavı asamasında
ve hıc bısey olmyacak
ben sana garantı verıyorum.. Dun evet keske o agır seylerı tasıyor durumunda olmasaydın ama olmus
Ne olursa olsun
Bu sorun senın saglıgını
(o dusundugun agzına aldıgın o kotu kelıme ( kanser ) soylemek bıle ıstemıyorum artk bu kelımeyı)
Bu dusundugun anlamda etkılemeycek
sana gercekten garantı verıyorum
neye guvenıyrosun oyku deme
hıslerım cok guclu emınım dıyecgım sana..
Sen yeter kı
ıhmal etme
kontrollerıne gıt
dr ların soyledıklerını uygula
ve herseyden onemlısı
yuregını ferah tut
guven ınan
ıyı olacagına
sana kocaman sevgılerımı gonderıyorum
gun AYDIN dıyorum
aydın ve guzel bı gun dılıyorum sana
sevgılerımle

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

tüm hücrelerimlekatılıyorum diğer blog dostlarına.. hayata meydan okumuş, son derece cesur ve bir o kadar sevgi dolu bir insanın poliplerle filan ne işi olur düşünsene :) senin hayatında ufak ayrıntı bunlar Başakım.. biz bile sana sonsuz güvenirken sen yüklenmeyecek misin o herşeyin üstesinden gelebilecek yüreğine??? en gülümseyen sevgilerimle canım, güzel bir geçirmen dileğimle...

Erkan Şen dedi ki...

Yıldızlar hep göktedir ve görmek için yapmamız gereken tek şey kafamızı kaldırıp bakmamızdır.

Şimdi karamsardan kara arkadaşın olarak senin aklına bulutlu bir gökyüzünün düşeceğini de biliyorum. Ancak bununda bir cevabı var. O da bulutsuz bir gökyüzünü takip etmek.

İstanbul buna çok güzel bir örnek. Aynı aşağıdaki resimde olduğu gibi...

http://2.bp.blogspot.com/_6lwiAlDkpBU/SmRUkmXth8I/AAAAAAAAASs/-Z8hZfB1yms/s200/Bogaz.JPG

Aksigibi dedi ki...

Erkan 'ın yorumuna ek yapıcam önce :)
Evet yıldızlar çok güzeldir ama görebilmek için güzel olmayan ama yakında olduğu için gözlerini kamaştırıp yıldızları görmeni engelleyen ışıklardan da uzaklaşmak gerekir. Yani hep aynı olan görmeye alıştığın, yapmaya alıştığın şeylerden de uzaklaşabilmen gerekir ki başka güzellikleri görebilsin gözün.

Sevgiler,

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Başakçım bloğuma uğrayıp ödülünü kabul edersen sevinirim.. canımsın...

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgili Verago,

Hayat böyle geçmez derken zamanın su gibi aktığının farkındayım zaten acı olan da bu,çünkü boşa akmakta...

İyi Dileklerin için çok teşekkür ederim..

Sevgiyle Kal...

Başak BAŞOL dedi ki...

Öykü'm,

Sen nasıl güzel bir insansın...Canımsın canımdan da ötesin,benim böyle konuştuğuma bakmayın,kendimle dalga geçmesem olmuyor ondan bu sözlerim.Tabii ki bana bir şey olmayacak ve tabii ki daha uzun yıllar sizlerleyim...

Sevgiyle Kal...

Başak BAŞOL dedi ki...

Erkancım,

Yanlış cevap,bana gökyüzü de; aklıma ilk gelen masmavi güneşli bir gökyüzünde gezinen pamuk beyazı bulutlar olur .Hani şu rüzgarla hareket ettiğinde üzerine hayal kurduğumuz birşeyler hayal ettiğimiz bulutlar...Fotoğrafa henüz bakmadım.Onun için ayrıca yazacağım..

Sevgiyle Kal...

Başak BAŞOL dedi ki...

Tarki,

Bunun içinde cesaret gerekiyor ki git çaycının çırağını öp de daha kolay...:)))

Sevgiyle Kal...:))

Başak BAŞOL dedi ki...

Bedardemcim,

Ödülü en kısa sürede alabilmek için gerekli işlemleri başlatacağım.Ayyy aman yetişemiyorum hızınıza...

Canım benim iyi dileklerin için çok teşekkür ederim..

Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

Sitede, şiirlerde, yorumlarda tam çözemediğim bir ilişki var galiba. Biraz daha dikkatli okursam anlayabilir miyim?

Bu gecenin faturası
Sahibini bulmuş mektuplar
Kara sayfalara yazılmış
Kırmızı umutlar

Güneşlerimiz aynı değil
Renklerimiz başka
Bastığın yelkenler
Umutsuz bir aşka

Yüreğimin büyüklüğüne aldanma
Büyük olan sadece çapı
Sana verebileceğim tek şey
Kara bir kapı

Başak BAŞOL dedi ki...

Adsız,

Ben karışık bir şey göremedim.Herşey gayet açık ...Yorumunu silmeme şaşırmalısın bence,sen olsan silerdin çünkü.Neden istediğin neyse açıkca söylemiyorsun.

Yüzümü görmeye,gözlerimin içine bakarak konuşmaya cesareti olmayan bir adamın benim bloğumda da işi yok bence...Git artık...

papatya dedi ki...

Canim cok duygulandirdin beni inan.Butun iyi dileklerim seninle cok icten ve cok samimi.Sende ki gucun herseyi yenecegine eminim.Bu arada blogunla ilgili degisiklikler yapman iyi olmus.Eski de kalmamak lazim.Yenilikler her zaman iyidir ve sana da iyi gelecegine inaniyorum.Kucak dolusu sevgiler sana.

SAYAÇ

Sitenizesayac.com