29 Aralık 2009 Salı

Çaresi yok En Çok Sevilen En Çok Yalnız Kalan Olacaktır!!!


Başak sen de mi demeyin.Evet uzun bir süredir Ezel izleyicisiyim.İzlemekten öte Tuncer Kurtiz’in o muhteşem sesinden duyduğum tüm replikleri de elimde kağıt kalem not etmekteyim.O replikler ki bir tanesi insana sayfalar yazdırabilir.


İşte o repliklerden biri bana bu gece bu yazıyı yazdırdı.Çünkü neredeyse benim için söylenmişti…


‘Çaresi yok en çok sevilen en çok yalnız kalan olacaktır!!’


Ben 30 senelik ömrüm boyunca belki on kadının hayatlarına eş olacak şekilde sevildim.Çok sevildim ben,hem de delice sevildim.Ayaklarımı yerden kesecek kadar,kendimi prenses sanacak kadar,ayna da gördüğümü bir şey sanacak kadar sevildim.


İmkansızı imkanlı yaptırttım,nice masala adımı yazdırdım.Hayatına girdiğimin kalbine ismimi adeta kazıdım.Unutamadı beni,unutmak isteseler de kaldım hep hayatlarının bir köşesinde …Bir hayalet gibi…


Ben çok sevildim.Beni mutlu etmek için,bir anlık gülümsemem için nice şeyler yapıldı.Gün geldi aşkım herkesin görebileceği bir yere yazıldı,gün geldi kapıma en çok sevdiğim çiçekler demet demet bırakıldı.Bazıları en çok sevdiğim çikolatayı yanlarında taşıdılar,bazıları düzinelerce mektup yazdılar.Tutkuyla sevdiler beni,öyle ki gururları kırılsa da vaz geçmediler benden.Olmazları olur yaptılar benim için.Beni sevmek ateşe yürümek gibiydi hep.Beni sevmek bir yerden sonra acı çekmeyi göze almaktı hep.Bir yere kadar yandılar …Beni de yaktılar…


Ama tutkuyla da sevildiler..Hem de deli bir tutkuyla…Gecenin bir köründe kedi yavrusu gibi kapısında buldu kimi beni,kiminin peşinden ülkenin öbür ucuna gittim.Kimi için kötü kadın olmayı becerebildim.Kimi için çocukluğumdan vazgeçebildim.


Güvendim ben onlara ,kendimi sırt üstü boşluğa bırakabilecek kadar,köprülerden aşağı kollarında sallanabilecek kadar,en büyük sırlarımı anlatabilecek kadar.


Çok sevdiler beni,bedenlerinin bir parçası gibi,ruhlarının bir köşesi gibi,öfkeleri gibi,yalnızlıkları,korkuları gibi sevdiler beni…Hatta bazen anneleri gibi…Kapımın önünde günlerce yatabilecek kadar,koca bir salon insanın içersinde kendine yenik düşüp çekip öpebilecek kadar,başkaları için çekip giden ben iken geri dönüp beni tekrar isteyebilecek kadar sevdiler beni…


Ben şu kısacık ömürde o kadar çok sevildim ki …Şimdi yalnızlığa mahkumum.Çünkü bu kadar büyük sevilmeyi bilirsen eğer daha azı yetmez sana.İstersin ki gelen kişi bozsun bütün ezberlerini,oynatsın kökünden o güne kadar bildiğin her şeyi…Sarssın yer diye bastığın şeyi,karartsın güneş diye baktığın yeri,her şeyin yeri değişsin ve sen kapıl git ardından…Gönüllü ve umarsızca,bırak akışına her şeyi ..Sevginin o dikenli ellerine…


Bir daha olur mu ki…



Çaresi yok en çok sevilen en çok yalnız kalacak olandır!!!


8 yorum:

cizer dedi ki...

sanırım aynı dertden muzdaribiz.bende bugün ezeli izledikten sonra bu repliği ararken günlüğünüze denk geldim :)

Adsız dedi ki...

Budur işte bir kadının durması gereken yer ve şekil...

Budur gidenin arkasından bakmak yerine gidişine acıması gereken...

Budur işte bir kadının kendine nasıl bakması gerektiğini gösteren...

Ve budur işte altındaki kırık kalpleri bilmediğinde sensin dedirtebilecek olan...

Ne acı...

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgili Çizer,

Öncelikle hoşgeldin.Umarım kendine br blog oluşturur ortak bulduğun dertlerimizi orada yazarsın da biz de zevkle okuruz.

Bu arada ben hiç bir zaman dert olarak görmedim.Unutmamak lazım çok seviliyorsan eğer muhakkak hak ediyorsundur...

Sevgiyle Kal...

Başak BAŞOL dedi ki...

Adsız,

Yoksa o kırık kalplerden biri de sen misin???
Biri de senin kalbini mi kırdı?

Sevgiyle Kal..

Not:Daha önce de söylemiştim bari şu isimlerinizin baş harflerini yazın...:)))

cizer dedi ki...

sevgiyi hak edebilirim ama karşımdakiler hak etmediği şeyleri yaşıyorlar sayemde.benim yerime başkasını sevseler daha çok sevileceklerdir.Ama beni severek kendilerini üzüyorlar.benimde dert ettiğim bu.ben halimden memnunum ama onlara üzülüyorum.
blog konusuna gelince ben günlük tutabilen bir adam olamadım malesef çok denedim ama olmuyor.mahlasdan belli olduğu üzre ben çizen adamım yazmaktan ziyade.derdimi çizerek anlatırım...

Başak BAŞOL dedi ki...

Çizercim,

Eğer elindeyse yaşatmamak ,YAŞATMA!Ama yok hayatsa onları üzen kendini de suçlama...

Şunu da unutmamak lazım eğer gerçekten seni çk seviyorlarsa senin sahip olduklarından ötürüdür bu sevgi..Ama işte bu noktada sakın kimsenin sevgisiyle de oyun oynama...

Nasihat veren yaşlı teyze modumdan çıkarak soruyorum sana'Ne çizersin'?? )))Nedense karikatür falan çizdiğini hayel ettim senin...:))

Sevgiyle Kal...

öykü dedi ki...

Guzel ınsan
2009 bı cogumuza ıyı gelmedı uzdu cok seyıyle belkı ama
dılegım
gelen zamanların
kucagının huzur ve sevgı dolu olması
*
ozellıkle senın ıcın
AŞK dılıyorum bu sene:)
cok cok sevılecegın ve sevecegın
degerını bılen bırısı olsun hayatında ve kalıcı olsun..

Başak BAŞOL dedi ki...

Öykücüm,

İyi dileklerin için çok teşekkür ederim.Yazacağım hepsini zaten.2010 dan dileklerim diye...

Yarın yok bugün okursun...:)))

Sevgiyle Kal...

SAYAÇ

Sitenizesayac.com