30 Aralık 2009 Çarşamba

Mektubum Var!!!


Canım Arkadaşım Sadık’a


İlk geldiğin de ne çok dalga geçmiştim seninle…Ama tanıdın artık ben böyleyimdir işte sevmem değişiklikleri.Hele de yerini aldığın adam o kadar özelken …

Biliyorum o günler için çoktan affettin beni…

Bugün askere gideceğini öğrendik hep birlikte.Bekliyorduk bu ayrılığı ama bu kadar erken değil.Mayıs demiştin en erken Mayıs!!Oysa şimdi Ocağın 4’ün de askersin be çocuk!!!

Benim için bu şirkette birlikte mesai geçirdiğim bir çok insandan daha özel,daha değerlisin.Ben çok sevdim seni be çocuk.Kardeşim gibi,arkadaşım gibi,dostum gibi sevdim seni.Umarım yolun açık olur.Gittiğin yer ferah,günlerin güzel geçer.Ve hiç unutmazsın bizleri…

Özellikle Sahibine Mektuplar’a yazıyorum bu mektubu.Çünkü eski okuyucularım bilirler ,sen olmasan ben hayatta kıvıramazdım bu işi.Sabırla hiç vazifen olmamasına rağmen uğraştın benimle birlikte.Birlikte oluşturduk ilk Sahibine Mektubu…

Bugüne kadar bana gösterdiğin sabıra,anlayışına,yardımseverliğine binlerce kere teşekkür ederim…Pek çok insanda olmayan o tertemiz içten kalbi sakla,koru ve hep böyle kal…

Umarım o güleç yüzünü hayat karartmaz!Aslında bu bir veda mektubu değil.Belki görüşemeyecek olsak ta,her sabah benim bitmeyen bilgisayar sorunlarımla güne başlayamayacak olsak ta ,gün boyunca seni defalarca arayıp ‘Sadık bu bilgisayar gene cozdu!’ diye senin başının etini yiyemeyecek olsam da ben hep yanındayım…Başak Ablan olarak…

Yolun açık olsun!

Seni çok seviyorum…

2 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

güle güle Sadık... Hayırlı tezkereler dostum :) yolun açık olsun.. Başağın sıcacık temiz kalbi hep yanında madem, bundan sonra benimkini de ekle listene...

Başak BAŞOL dedi ki...

Canım Bedardemcim,

Sen ne kadar güzel bir insansın böyle.Hazır bu vesileyle senin için muhteşem bir yıl diliyorum..

Hep sevgiyle Kal..

SAYAÇ

Sitenizesayac.com