10 Ocak 2010 Pazar

Zehirli Çiçek


Sana;


Galiba gidiyorum ben artık…Beni o yolun ortasında bırakıp gitmiştin ya hani…İşte vazgeçtim ben bıraktığın günden beri beklediğim o yoldan.


Başka bir yol seçmek üzereyim ben..Ardıma bakıyorum umutsuz,gözlerim hala yolda.Bile bile bakıyorum hala ardıma!Yoksun!Halbuki ayağım kayıp düşsem yanımda olmaz mıydın sen?


Gidiyorum ben ama;


İçimde hiç kapanmayacağını bildiğim bir yara var.Biliyorum bir daha olmaz ,kimseye teslim olmaz bu ruh.Açmaz sakladığı yaralarını.Anlatmaz en kuytu sırlarını.Belki çarpar bu kalp gene ama hissetmez aynı şeyi.Kaybolmaz kimsenin bedeninde ,kimsenin parçası olmaz.Çok sevmez kimseyi!!!


Ne kardelen olmayı becerdim senin için ,ne papatya olmayı başarabildim kendim için.Ben artık bir zehirli çiçeğim dokunan herkes için…

8 yorum:

cizer dedi ki...

Tebrikler başak hanım.Yine çok güzel bir yazı olmuş...

Başak BAŞOL dedi ki...

Teşekkürler Çizer Bey...

Benim çok içime sinmedi ama...Siz öyle bulduysanız ...

Sevgiyle Kalın...

Sevgi Küçük dedi ki...

Başakcığım çok güzel yazmışsın gerçekten. Ama bir tek şeye katılmadığımı da ifade edeyim; eğer ki gerçekten hakeden insanın karşısına çıkarsa o kalp var ya...çarpmak ne kelime? sevmek ne kelime? daha önce anlamını bilmediğin şeyler oluyor. geçmişi anında siliyor ve umutla mutlulukla geleceğe adımlar atıyor. ve bu kez tek başına da çarpmıyor. dilerim ki böyle biri olsun hayatında ki sen bu kez söylediklerimi yazasın.:)
çok sevgiler ve güzel günler

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgiciğim,

Bende isterim tabii istemem mi? Ama benimkisi bilmem neden umutsuz ve sonu gelmeyen bir hikaye gibi...Galiba sorun bende,başroller değişsede sonuç hep aynı...

Ben ki aşka o kadar inanan kadın,mutlu sonların yalan olduğuna kanaat getirdim artık..


Sevgiyle Kal

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Başakçım, insan içinde kapanmayan bir yara olmadığını en az benim kadar biliyorsun.... o zaman "MUTLU" olmak için eden mucize bekliyorsun? anlamıyorum...... çünkü seni çok seviyorum......sen dahil,bütün "PAPARYA"lara sevgimle.........

Başak BAŞOL dedi ki...

Bedardemim,

Keşke istediğim mucize olsaydı...:(
Canım bende seni çok ama çoook seviyorum.Varlığın bana güç veriyor inan...

Sevgiyle Kal..

UykusuZ dedi ki...

melankoli yok, umutla ileri bakıştır amaç, hayattan tad alabilmeyi becermek, geçmişe hafif bir gülümsemeyle bakabilmektir,

Başak BAŞOL dedi ki...

Decisions,

Melankoliye Hayır!!!

Aman sen beni bilmez misin?Akşam melankolik yatar sabah kahkaha atarak kalkarım...

Boşver beni,mühim değilim ...:))

Öpücük öpücük öpücük....

Sevgiyle Kal

SAYAÇ

Sitenizesayac.com