28 Mart 2010 Pazar

Ankara Kalesi -Ulus


Söz verdiğim gibi gecikmeli de olsa Ankara Kalesi fotoğraflarımla sizi buluşturuyorum...

Hiç sevmediğim bir şehir ve çok sevdiğim bir adam ile geçirilen bir günden kare kare anılar...

Ne olursa olsun gün sonunda hava kararıpta dönüş yoluna geçince evimi özledim...Şu minibüs şimdi Kadıköy'de olsa beni evime götürse ,sabaha karşıda martılar çığırsa yatak odamın camında dedim..

Gökyüzünden martılar eksilmesin...

Fotoğraflara bakmak için aşağıdaki linki kullanınız.

Ankara Kalesi-Ulus

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Canımm çoook harika fotolar.Türkiye Büyük Millet Meclisi binası,Ankara kalesi çook güzeldi.hele gülen teyzeyi çook sevdim.Ankara sokaklarını görmek de çook güzel.eline sağlık.

Başak BAŞOL dedi ki...

Kamikazecim,

Çok teşekkür ederim canım,elimden geldiğince gittiğim her yeri bu yolla size de taşıyorum...

Sevgiyle Kal..

UykusuZ dedi ki...

emeğine sağlık yavrucum cok güzel kareler

Başak BAŞOL dedi ki...

Canımcım baktımda senin İzmir kareleri de hiç fena değil yani...Bak bir kez daha diyorum bu iş aslında tam senlik...Ne dersin???

Bu arada köpüşlerden istiyor musun hala demedin bana?

Öpüldün:)

UykusuZ dedi ki...

fotograf ogrenmeye ayıracak vaktim yok Başakçım , balıkavı, spor şimdi bi de dansa başlıcam yetişemem ona.
Farkındayım, hayvan bakmak büyük sorumluluk son sağlamaları yapıyorum

Ece dedi ki...

SELAM BAŞAK NASILSIN:)
O ARA SOKAKTAKİ CAFEYE BAYILDIM BEN:)RESIMLERDE ÇOK HOŞ OLMUS BIR GAZETECI EDASIYLA ÇEKILMIS SANKI:)
SEVGILERIMLE

Ful yaprakları dedi ki...

evet evet saç renklerimiz benziyor,
benimki epey kırmızı sadece:))
bu arada fotoların şahane!

Başak BAŞOL dedi ki...

Ececim,

İyiyim canım sesini duyunca daha da iyi oldum.Bu arada köpüşlerimizin cinsiyetleri belli oldu 6 erkek 3 kızımız var.Çabuk karar versen iyi edersin...:))

Fotoğraflar için ettiğin iltifatlara çok teşekkür ederim.

Sevgiyle Kal...

Başak BAŞOL dedi ki...

Ful,

Alemsin sen ...

Fotoğraflarımı beğendiğine çok ama çokk sevindim..

Sevgiyle Kal...

Çağlar dedi ki...

Fotograflarda super cikmissin başaaaak :)))

Başak BAŞOL dedi ki...

Çağlarcım,

Teşekkür ederim ama fotoğraflarda ki benden çok fotoğrafları çeken benle ilgilensen daha mutlu olurdum :))))

Sevgiyle Kal

Adsız dedi ki...

olağanüstü güzel.. tebrik ederim, artık A.Başak Başol ismi bana sevdiğim bir fotoğraf sanatçısını da anımsatıyor hep.. böyle paylaşımlarını çok seviyorum. kapıdan bakan çocuk, yaşlı teyzenin portresi, duvardaki gölgeler hepsi harika.. o yıkılmak üzere olan eski evlerle arka plandaki ruhsuz betonarme yeni yapılar da çok çarpıcı olmuş.. eline, yüreğine sağlık.

Başak BAŞOL dedi ki...

Veragom,

Sende olmasan benim halim nicedir bilinmez...

Canımsın sen benim canım..

Daha yaza gelecem birde senin fotoğraflarını çekecem...

Seviyorum seniiiiii

SAYAÇ

Sitenizesayac.com