11 Mayıs 2010 Salı

Deniz Baykal Skandalı


Dünden beri hepimizin gündemine oturdu Deniz Baykal’ın skandal istifası.Hal böyle olunca bende bu konu hakkında ki düşüncelerimi paylaşmak istedim.


Hatırlarsanız bundan birkaç sene önce de Ali Kırca’nın benzer bir videosu internete düşmüş,elden ele gezmiş.Ali Kırca kınanmış,yuhlanmış,kanal değiştirmek ve hatta bir süre ortadan kaybolmak zorunda kalmıştı.Şimdi de Deniz Baykal…


Her ikisinin de bahsi geçen videolarını izledim.Hatta Ali Kırca için çevremdekilere hayli dil döktüm.Bize ne dedim adamın fantezi dünyasından.Alan memnun satan memnun,kadın kalkıp suç duyurusunda mı bulunmuş ‘bu adam cinsel ilişki esnasında bana vurdu ‘diye.Yok! Eeee o zaman bize ne!!!Size ne ve hatta kime ne?Şimdi bana kalkıp toplumun önünde olan insanlar ,genç bireyler örnek alabilir demezsiniz umarım.Çünkü hepimizin emin olduğu bir şey varsa o da ne Ali Kırca’nın ne de Deniz Baykal’ın mahrem görüntülerini Türk kamuoyuyla paylaşmak arzusunda olmadığıdır.


Deniz Baykal’ın böyle bir sebepten istifa etmesinden ötürü gerçekten üzüldüm .Ama;CHP’nin Deniz Baykal’dan kurtulmuş olmasından ötürü duyduğum sevinç bu üzüntüyü bastırdı açıkcası.

Gözlemlediğim;bizim ülkemizde maalesef bireyler o koltuklara oturduktan sonra her ne pahasına olursa olsun buna Saadet Partisiyle koalisyon yapmakta dahil , kendi partilerine zarar vermek uğruna yerlerinden kalkmıyorlar.Son seçimlerde birçok insanın CHP’ye oy vermemesinin ve haliyle AKP’nin seçimden 1. parti olarak çıkmasının tek sorumlusu zannımca Deniz Baykal’dan başkası olamaz.


Bu vakitten sonra Türkiye için temennim CHP’nin başına güven verecek ve oy toplayabilecek bir başkan gelmesidir.


Tabii can sıkıcı bir ihtimal daha var ki ;o da Deniz Baykal’ın fiziksel olarak ortada olmamasına karşı bir kuklayı koltuğuna oturtup yönetime kaldığı yerden devam etmesidir.


Son olarak yazık diyorum Türk Sol’una.Bence AKP örnek alınmalı.Adamlar senelere yayarak,hiçbir yatırımdan çekinmeden kendilerine oy verecek bir nesil yetiştirdiler.Alt yapıyı kuvvetlendirdiler .90’ların ortasında üniversite hazırlık kurslarına gidenler FEM dersanesinin hikayelerini hatırlayacaklardır.Sizce orada iyi eğitim karşılığında namaz kılmaya oruç tutmaya zorlanan ve üniversiteyi kazanan o öğrenciler şimdi nerede?

Bu işler memleket elden gidiyor vaazlarıyla olmaz,ağız dalaşıyla muhalefet ederek hiç olmaz.AKP’nin vakti zamanında yaptığını yapmak gerek,onlar gelecek nesile yatırım yapıyorsa bizimde yapmamız gerek.Ama ne yazık ki bugüne kadar Türkiye’de yönetimi devralan hiçbir parti bunu düşünemedi.


Dilerim hepimiz için hayırlı olur…



Not:Hani diyorum siyasete mi atılsam acaba? :)


7 yorum:

haykırış dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
haykırış dedi ki...

Sayın Başak Başol,
Önce sorgulayalım, CHP bana ne verdi, çocuğumun hangi okula gitmesini sağladı yada bana ücretsiz demiyorum düşük ücretle dersane mi gösterdi, okumamı sağladı mı, mezun olduktan sonra bana iş mi verdi vb saymakla bitmez.
Laik Cumhuriyetin bekaası için, gerçekten CHP nin kazanmasını isterim ama öncelikle tepe takımının değişmesi kaydıyla...
Yaşadığımı anlatayım.
Vaktiyle oğlum okuldan mezun olur olmaz CHP li bir belediyeye başvurdu ve hatta ben bizzat başkanla görüştüm. Memurin kanununu bahane ederek kabul etmediler. Çok samimi söylüyorum bir dostum Büyükşehir belediyesinde kime söylemişse hemen gelsin başlatalım olmuştu cevapları.
İşte böyle
Ne ekersen onu biçersin demiş atalarımız.
Sevgi ve saygılar

Halil İbrahim Öztürk dedi ki...

Başak Hanım, CHP bir futbol takımı değil. Şampiyon olamadığı takdirde de o takımı tutmak, size göre başarısız bir yönetimi olmasına rağmen desteklemek zorunda değilsiniz. Sol düşüncede, sosyal demokrat bir düşünce yapısını benimsemeniz takdir edilesi bir hareket. Fakat yazdıklarınız çok talihsizce. Ülkenin çıkarına hangi parti hizmet ediyorsa, ülkeyi daha iyi konuma getiriyorsa ona destek vermeniz, elbetteki Türkiye'nin çıkarınadır. Türk Sol'unu diriltmeye çalışmak, ölmüş bir hastaya hâlâ kalp masajı yapmaktan öteye geçemez. Neden bunu söyledim? Çünkü bu ülkede sol deyince akla sosyal demokrat gelmiyor. Sol demek, komünist demek bu ülkede. Komünist demek ateist demek. Halk bunu böyle anlıyor. İnsanlara böyle aktarıldı, böyle sunuldu. Ben uzatıpta sizi meşgul etmeyim. Diyeceğim o ki, bu ülkede Türk solu, Türk sağı yok artık. Öldüler. Artık büyük bir türkiye var. Gelin bu ülkenin yükselişini hep beraber izleyelim. Soldan, sağdan çekipte ilerlemesine engel olmayalım.

UykusuZ dedi ki...

--Sayın Haykırış, devlet eğitim sistemini düzgün oturtsaydı zaten dershaneler olmazdı efendim, herkesin eğitim hakkı vardır ve eşittir. Bir partinin size birşey vermesi değil ülkeye vermesi gerekir, dolayısı ile benim işimi gören parti iyidir anlayışı akp nin ekstra oyları almasına yol açmıştır, kömürleri pirinçleri, çamaşır makinalarını hatırlayınız. Bunu söylemek istemediğinizin farkındayım ancak yazdığınız cümle kolaylıkla yukarıda bahsettiklerime çekilebilir gördüğünüz üzere.
--Başak, hiç alakası yok ama, Ali Kırca o kızcağıza hertürlü baskıyı yaptığından ve kızcağızın da korkudan tempo dergisindeki arkadaşlarından aldığı öğütle yaptığı bir kasetti o. Ali Kırcanın ilk vukuatı değildir. Uçkuru bizi ilgilendirmez tabii ama kızcağız başka yol bulamamış, Ali Kırcadan bu sayede kurtulmuştur.

-- Öztürk bey, söylemleriniz çok tanıdık, katılmamak mümkün değil, ve tabi son cümlede bombayı patlatmışsınız.
Hangi büyük Türkiyeden bahsediyorsunuz? PKK ile anlaşan, tüm kurumları ile kavgalı olan, tarihini bilmeyen ve hergün kültür erozyonuna uğratılan, tarımı bitirilmiş, ithalatı tavan yapmış, çiftçisi kredi batağında, eğitim sistemi, sağlık sistemi çökmüş, polis gücü taraf olmuş, ordusuyla hergün kavga eden, dünyadaki itibarı, "one minutten" ibaret bir ülke mi yükseliyor? Haftada kaç işyeri kapatılıyor, kaç ocak yanıyor, kaç işsiz var, kaç üniversite mezunu var biliyormusunuz?
Yaşınız genç, belli ki ilgilisiniz, aklıma üniversitedeki arkadaşlarımı getirdiniz. 90 kişilik sınıfta 10 erkektik, bunların 8 i milli görüş evlerinde çalışırlardı. Zaman gazetesi o zamanlar bu Anadolulu, fakir veya saf gençleri toplar, muhabir olarak işe alır, maaşa bağlar, akşamları da özel evlerinde abilerinden dersler verilirdi. Şimdi bu arkadaşlarımdan biri o çevrede ünlü bir yazar, hem de Avrupadan bildiriyor. Siz Fatihlisiniz o Sultanahmetliydi.
Umarım başınızı soktuğunuz kumdan arada sırada çıkarır birazcık ta neden, niçin nasıl? sorularını sorarak, size anlatılanı kabullenmek yerine, gerçeği kendiniz bulmayı denersiniz.
Teşekkür ederiz, inanın sizleri yakınen izliyoruz, sonuçta bunun birgün hesap vakti de gelecek

MAVİ TUTKU dedi ki...

hayatım boyunca hiç solda olmadım doğrusu, Türkiyede solun durumuda ortada zaten yıllarca. Baykalın diğer partiler için nimet olduğunu düşünüyorum zira allah başımızdan eksik etmesin diye dua ediyorlar.
Her ne olursa olsun o makamda ve onca ahkam kesen insanların bu tür şeylerin içinde olmaları nasıl ikinci planda bırakılıyor ve komplo boyutuna hemen geçiliyor anlamıyorum..tama geçilsin fakat kaset doğrumu, doğruysa bu nasıl oluyor onada bakılsın.
O videoyu dün googleden araştırdım bulamadım, içeriiğini bilmiyorum ne var ne yok. eğer kayda değer birşey değilse bir milletvekili ile uygunsuz vaziyetteyse yazıklar olsun derim. Yok iftiraysa kim yapıyorsa yapıyor olsun ona lanet okurum.

öykü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mehmet METELİK dedi ki...

Baykal'ın yerine gelecek kişinin "kukla" olacağı çok kötü bir itham olsa da genel anlamda görüşünüze katılmamak elde değil. Hele hele yeniden "genel başkan" olmasının istenmesi gibi ortada tuhaf bir durum varken...

SAYAÇ

Sitenizesayac.com