16 Mayıs 2010 Pazar

Şiir...


Bazen tek bir şiir ve hatta tek bir dize anlatmak istediğiniz herşeyi anlatıverir sizin ağzınızdan...Bana da öyle oldu.Önce arabanın radyosundan geldi buldu beni sonrada buraya taşıdı kendini...

Ismarlama aşklara tahammülüm yok artık
Ya beni adam gibi sev ya da çek git yolumdan.

Bir gülüş bir salınışsa tek verebildiğin, istemez.
Tutku isterim ve delice sevmek!
Bi coştumu dur durak bilmez bu yürek.
Yüreğini isterim, yürek ister benle sevişmek
Ya adam gibi ya da çek git!

Her gün biraz daha zorlaşarak çıldırtmaksa niyetin
Ama seviyorsan yeter ki;ki zaten yüreği ortaya koyduk,
Tamam o zaman.

Ben bi deli çocuk, ama ısmarlama aşklara tahammülüm yok artık.
Ya adam gibi ya da çek git...

2 yorum:

Sazan dedi ki...

Ben de çok severim bunu, ya adam gibi yada çek git dememe fırsat kalmadan çekti gitti benim sevdiğim, eskiden sevdiğim, hala ara ara özlediğim... Amann söyletme beni, eline sağlık işte, sevgiyle kal...

Başak BAŞOL dedi ki...

Sazan ,

Seni üzdüğüm için çok üzgünüm ama işte birbirlerimizin yaralarına bu yazılarla dokunuyoruz bizde.Ortak yaşanmışlıklardan bir bağ kuruyoruz gönüllerimizde...

Sevgiyle Kal..

SAYAÇ

Sitenizesayac.com