6 Mayıs 2008 Salı

Adı Bende Saklım…

Çaresizliğin nasıl bir şey olduğunu öğrendiğimi sanmıştım.Öğrenmemişim,asıl şimdi an ve an yaşayarak anlıyorum çaresizliği.

Elim kolum bağlı,yapacak hiçbir şeyim yok beklemekten başka.Ve bu beklemek var ya,öyle dipsiz öyle karanlık öyle acımasız ki…Günlerdir üzerine tonlarca hayaller kuruyorum dile getirmesi yazması bile yasak hayaller.Evde voltalar atıyorum,bir yanımda kuvvetli bir his ,mutlu olabileceğimize dair,diğer yanımda hiç yakıştı mı bu sana diyen vicdanım.

Çocukluğumdan beri seyrettiğim onlarca kötü kadın imajlı türk filmleri bir bir aklımdan geçip gidiyor,kovalıyorum hepsini,size ne kalp benim değil mi diye.Kalp senin olmasına senin de içinde ki diyorlar bana,halime gülüyorlar sonra Adile Naşit neşesiyle…

Öyle ki yazmakta bile zorlanıyorum bu kez bu hikayeyi.Hikaye bile benim değil,içine sonradan dahil olmuşum ve başrol olmadığım kesin bir hikaye.Hikaye ki kördüğüm,hikaye ki kalp kırıklığım,hikaye ki göz yaşım,yürek sızım,çaresizliğim.

Bu güne kadar Hülya Koçyiğit,Belgin Doruk,Türkan Şoray olmaya alışık ben,bu ismi bile hatırlanmayan kötü kadın rolüne giremiyorum,sığamıyorum,yapamıyorum ama gene de bir türlü senden kaçamıyorum.Bırak kaçmayı,peşini bile bırakamıyorum.Her gece ışıklar söndüğün de o ne düşünüyor,ne istiyor diye düşünüyorum.Ya seni hala seviyorsa?Cevabını bilmediğim sorular ve olası cevapları beni o kadar korkutuyor ki…Seni sevmese neden sürdürsün ki bu ilişkiyi,alışkanlık mı,yıllar mı,yalnızlık korkusu mu???Aklımın ucunda daha kötü daha korkunç bir soru var ‘ya sen hala seviyorsan o’nu’Öyle ya sende kurtarmaya çalışmıyor musun tüm zorluklara rağmen bu ilişkiyi.İsteyemem ki senden onca yılın üzerine bir belirsizliğe yelken açmanı.Öyle ya ben ne başlangıcı ne sonu belli ama iştah kabartıcı bir süprizim senin için.Ama ya kutunun içi umduğun gibi değilse…

Şimdi şu an gecenin şu vakti ne yapıyorsun?Belki uyumuşundur çoktan ya da belki bir şeyler okuyorsun ya da bir film izliyorsun.Ne tuhaf onunla uyuyor olma düşüncen beni deliye çeviriyor.Halbuki yok buna hakkım.Türkiye Cumhuriyeti Medeni kanununa göre senle uyuma hakkı onun.Ben illegalim yani.Kaçağım ben,kullanımı sakıncalıyım yasaya göre,cezam bile var benim.Seni sevmem suç.Çok komik hatta beni ağlatabilecek kadar komik ama seni sevmemi Türkiye Cumhuriyet’i yasaklıyor be adam.

Hele bu sessizliğin var ya,akıllara zarar sessizliğin,işte o beni kemiriyor.Ama biliyorum sessiz kalmak senin için belki de en iyisi.Kendi kendinle kalmak.Senin durumunda zor,bir yanında albenili ambalajıyla bir sürpriz kutusu gibi ben,bir yanında yıllardır alıştığın ten.Gel de çöz bu düğümü çözebilirsen…

Hiç yorum yok:

SAYAÇ

Sitenizesayac.com