21 Nisan 2008 Pazartesi

Bu Sitenin Bana Kazandırdıkları:Herkese Teşekkür Ederim…

Aslında bu gece evlilikler hakkında yazacaktım.Çok sevdiğim bir insandan üzücü bir ayrılık haberi almıştım.Şekilci dünyanın ayırdığı bir çiftti üzen beni,böyle olmamalıydı.Yani şimdi bazılarınız bana seni neden ilgilendiriyor ki diyebilir ya da neden bu üzüntü diyebilir.İki sebebi var aslında;Biri söz konusu tanıdığımın zor anlarımda kolumdan tutup hadi yola devam diyecek kadar içten olması ki bilenler bilir böyle insanlar gerçekten çok fazla değil.İkinci sebep ise çevremizde bu kadar çok ayrılık kol gezerken,bizim en azından benim aşka olan umutlarımın yıkılması…

Neyse dediğim gibi bu gece son anda sizden gelen güzel yorumlarında sayesinde rotam değişti.Bundan yaklaşık bir buçuk ay önce aşkın o insana verdiği doğa üstü güç sayesin de aslında hiç te yeteneğim olmadığı halde Sahibine Mektupları yarattık.Ve hayatım değişti.Önce heyecanla birileri siteyi keşfetsin diye bekledim,sonra gelen her yorumda sevinç çığlıkları attım.Kimi zaman beni güldürdünüz,kimi zaman ağlattınız.Kiminiz yüreğinden kopan şiirleri yolladı,kiminiz sevdiği türküleri.Çoğu zaman isimsizdi gelen yorumların sahipleri,sahipsiz kalan mektuplarıma isimsiz yorumcular.Ama müthiş bir paylaşım vardı gene de,bazen paylaşılan bir resim oldu,bazen bir merhaba sadece…Ama hepsi tahmin edebileceğinizden çok kıymetliydi benim için.Çünkü kalptendi,içtendi.

Tabii zorlukları da vardı Sahibine Mektuplar’ın sahibi olmanın.Sorumluluklarım arttı mesela,her akşam mecbur hissettim yazmaya,yada sık sık birileri girmiş mi diye siteye bakmaya.Yazdıkça güzelleşti sanki yazılarım ya da ben öyle hissettim ama yıllar önce bıraktığım yazma işine geri döndüğüm için inanın bana çok mutluyum.O kadar güzel şeyler paylaştık ki bu son birkaç hafta da.O yüzden de bu yazıyı yazmaya ve bana destek olan herkese teşekkür etmeye karar verdim.

Öncelikle ofiste ki arkadaşlarıma;her sabah daha ben gelmeden yeni yazılarımı okuyan ve günün konusu haline getiren o birbirinden güzel kalpli tüm arkadaşlarıma ve özellikle bu aşk uğruna yaptığım her türlü deliliği normalmiş gibi algılayıp ,beni uçarı fikirleriyle hep güldürmeyi başaran sevgili Dilek’e ve Songül’e…

Sonra msn arkadaşlarıma ;web sitemi daha geniş bir kesimle paylaşmamı sağlamak için msn iletilerinde Sahibine Mektupları kendi arkadaşlarına tavsiye eden sevgili dostlarıma…

Değerli müşterilerime;bir şekilde web sitemden haberdar olup,kimi zaman bir baba,kimi zaman bir ağabey,kimi zaman bir dost gibi bana birbirinden güzel yorum gönderen sayısı az da olsa yüreklerini açmaya cesareti olan o müthiş insanlara

Ve beni hiç tanımadığı halde Sahibine Mektuplar sayesinde bana ulaşıp ,yeryüzünde ki en değerli şeyi,vakitlerinizi ayırıp,gönüllerinizden kopanları bana ileten sizlere tekrar tekrar teşekkür ederim.

Unutmadım,içimden geçti o yüzden yazmam gerek,sırlar yok bu sitede .Hiç olmadı,olmayacak ta…Bütün bu güzel şeylerin hayatıma katılmasına vesile olan bugüne kadar yazdığım tüm mektupların sahibi,mektuplarını öksüz bırakmış ta olsa o tanıdığım en orijinal adama buradan bir kere daha teşekkürü borç bilirim.

Sahibine Mektuplar ne olacak,nereye gidecek,bu işin bir sonu olacak mı ,olursa ne olacak bende bilmiyorum.Şimdilik söyleyebileceğim tek şey ;

Yola Devam….

Hiç yorum yok:

SAYAÇ

Sitenizesayac.com