22 Nisan 2008 Salı

Yıllar Sonra Bu Kez de Şiirlerim

Hayal

Ben bu gecede

Sensizliğinle koyun koyuna
Ağlaya ağlaya uyuyacağım
Ve rüyamda hiç olmayacak
Hayaller peşinde koşacağım
Oldurması senin elinde olan hayaller...

Seni İstiyorum

Ellerini düşünüyorum

Çizgileri derinleşmiş,
O bana hiç dokunmamış ellerini
Bana dokunsunlar istiyorum

Sonra gülüşün düşüveriyor ansızın aklıma
O gördüğüm en muhteşem,
O en saf,
Sanki bir çocuktan çalınmış gibi masum gülüşün
Sen hep gül istiyorum

Sen hep gül, ben bakayım
Zaman aksın...
Evet aksın zaman
Yaşlanayım yada yaş alayım
Umursamıyorum
Sen hep gül,zaman aksın ben bakayım istiyorum...

Ben seni istiyorum...

Sensizlik

Sen gittin gideli geceleri

Pencerem açık uyuyorum
Yağmurda yağsa
Islatsa sensiz sana hasret uykularımda bedenimi
Karda yağsa
Dondursa o hiç bilmediğin vücudumun ücra köşelerini
Hep açık pencerem
Tek umudum rüzgarda
Belki senden yana eserde
Kokunu getirir bana...

Bu sensizlik bitirdi artık beni...

Tesadüf

Bir hayalim var

Adı sanı,semti şehri belli olmayan bir yerdeyim
Rastgelmiş kader bu ya
Karşı karşıya gelmişiz
Elini uzatmışın elime
Geç kalmış bir tanışmanın onayını vermek istercesine
Tutamamış kendimi boynuna sarılmışım
Hayal benim ya
Sen de sarılmışın,ellerin belimde
Öyle sarmaşık misali dolanmışım bedenine
Birde güzellik yapmış zaman bize
Duruvermiş o saniye

Hiç yorum yok:

SAYAÇ

Sitenizesayac.com