11 Mayıs 2008 Pazar

O KADIN

Senin tavsiyenle bu gece izledim O Kadın’ı.Tavsiye senden olunca filmin her karesine anlam yüklemek zorunda hissettim kendimi.Durum böyle olunca dakikalar çok zor geçti.Belki de filmi senden gelen bir mesaj gibi algılamamalıydım.Kim bilir …Film yürekte ki duygular varken en güzel kelimeler bile yetersiz gelir diyor ama benim kelimelerim var yazılacak sana.Anlatacak daha çok hikayem var.

Filmde ki rollere bizi yerleştirdim,sonra olmadı gene değiştirdim,film boyunca kimin kim olduğuna bir türlü karar veremedim.Ama hepsi ayrı ayrı içimi acıttı.İlk defa finali ölümle biten bir filmden mutluluk duydum.Çünkü en azından yaşanamamışlıklarla birlikte sevdiğinin kollarındaydı ölen ölürken.Buydu işte beni mutlu eden,bir şekilde tekrar kavuştular birbirlerine ve aşktı asıl galip gelen…

Ben o kadınım…İsmi sorulmayan,söylenmeyen,dillenmesi yasak ama hep varlığı hissedilen.Boynu bükük ama aşkına sahip çıkan,gururunu bir tarafa koyan.O kadın benim.

Keşke izlemeseydim ama içimin acısı bir yana,yanında olmayı çok istedim.Öyle o an film biter bitmez,içimdeki o buruk duyguyla,üstümdeki eşofmanlarla,gelip kapını çalmak istedim.Ben geldim demek istedim.Beni sar sarmala,koynunda uyut istedim.Aramızdaki tüm engellere tüm yasaklara rağmen bana dokun istedim.Senin olayım,hep orada öyle en masum en savunmasız halimle yanında kalayım istedim.Ne imkansız hayaller kurdurdun bu gece bana böyle.

Ben öyle rölantide beklerken her gün içimde bir büyük aşk büyütüyorum ve onu en güzel hayallerimle süslüyorum.Karşılığı var mıdır diye sormuyorum.Yok desen de ne bende ki bu sevda değişecek ne de sende ki yokluğa ikna olacağım çünkü.Hissetmiyor olamazsın her telefon konuşması bize daha zor geliyor,boğazda düğümleniyor söylenmek istenen ama söylenemeyenler.Hissetmiyor olamazsın çok kuvvetli bir şey var aramızda.İçim titriyor her seferinde,benden sana senden bana bir görünmez bağ var sanki…

Bilinmezliğe gebe bekliyorum öyle sessiz sedasız,neyi beklediğimi bile bilmeden.Sormaya korktuğum soruları biriktirerek bekliyorum her gün.Sonu ne olacak nereye varacak bilmiyorum.Bilmekte istemiyorum.Bildiğim tek şey var ,o da seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

SAYAÇ

Sitenizesayac.com